Silly season - 2020
« Föregående · 2143441 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Här har vi han. Vill inte lira ahl, så kommer till oss.
www.eliteprospects.com/player/20721/michael-mersch
Här har vi han. Vill inte lira ahl, så kommer till oss.
www.eliteprospects.com/player/20721/michael-mersch
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Bravera:
Ja glömde kolla vikten, hade för mig att han vägde 95... kampen fortsätter
Ja glömde kolla vikten, hade för mig att han vägde 95... kampen fortsätter
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Måste säga att det är kul att det kommer rykten här, och vissa har ju dessutom väldigt bra insider info.
Ska bli kul att se vad glader hittar. Får hoppas att det är bomber och inte kinapuffar.
Måste säga att det är kul att det kommer rykten här, och vissa har ju dessutom väldigt bra insider info.
Ska bli kul att se vad glader hittar. Får hoppas att det är bomber och inte kinapuffar.
+ 5
Sv: Silly season - 2020
KB: Hehe! Hör jag bara ett prasslande från Storplånkan och jänkarn sett mer av världen än sitt lokala McDonalds, så välkommen då. Det måste in kraft framåt.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Bravera:
Info verkar stämma in på denna kille, iofs inte igång denna säsong.
Info verkar stämma in på denna kille, iofs inte igång denna säsong.
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Du tillhör faktiskt en av mina favoriter här, kan inte riktigt förklara varför men gillar dig skarpt.
Du tillhör faktiskt en av mina favoriter här, kan inte riktigt förklara varför men gillar dig skarpt.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Bravera: Trodde George hade lagt veto mot amerikaner?
Jag är då glad att man äntligen luftar storplånkan.
Jag är då glad att man äntligen luftar storplånkan.
+ 5
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Nja jag har bara kontakter med en massa agenter överallt typ;d samt har man hört att Glader är verkligen i farten med att jaga rätt förstärkning och inte gå bara på måfå.. han är mycket ute efter dom som spelar i Europa.. för då har dom garanterat rutin på större rinkar.
väntas bli klart inom kort med dessa herrar iaf. vet inte riktigt vilka dom är just nu men sånt kan man enkelt ta reda på. men klockan är lite för mycket för min sargad kropp just nu så tänker låta det vara tills imorgon innan jag dyker in och kollar lite vem eller vilka det är.
Finns t.om spelare just nu som erbjuder sina hockeytjänster gratis ute på marknaden med. dom vill bara spela hockey och det är väldigt bra spelare.. vilket man kan tycka är väldigt lustigt, men som sagt alla vill väl ha ett jobb och få visa upp sig..
kan både vara bra och dålig i samma mening
väntas bli klart inom kort med dessa herrar iaf. vet inte riktigt vilka dom är just nu men sånt kan man enkelt ta reda på. men klockan är lite för mycket för min sargad kropp just nu så tänker låta det vara tills imorgon innan jag dyker in och kollar lite vem eller vilka det är.
Finns t.om spelare just nu som erbjuder sina hockeytjänster gratis ute på marknaden med. dom vill bara spela hockey och det är väldigt bra spelare.. vilket man kan tycka är väldigt lustigt, men som sagt alla vill väl ha ett jobb och få visa upp sig..
kan både vara bra och dålig i samma mening
+ 8
Sv: Silly season - 2020
verkar som glader har 2 spelare på kroken just nu iaf.. kan vara 3 också
+ 18
Sv: Silly season - 2020
lhlh: AHL drog ut på tiden. Han fick ett erbjudande från Bern nån gång i december och drog då dit istället. Han har väl nyss kommit igång med att spela där.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Silly: Om man får drömma.....
Varför har Jesper Olofsson bara spelat 9 matcher för Bern?
Varför har Jesper Olofsson bara spelat 9 matcher för Bern?
Sv: Silly season - 2020
Silly: Var det inte Stenqvist som hade lättare problem med självinsikten, att han var lite bättre än vad han kanske var?
Sv: Silly season - 2020
KB: jag säger inte att han är dåligt klädd, jag säger bara att han ser ut att coacha ett östeuropeiskt brottarlag år 1975.
+ 7
Sv: Silly season - 2020
{9315}: Dax att plocka hem Jacob Stenqvist också då om dom har problem med lönerna?
Meyer och Jacob
Meyer och Jacob
Sv: Silly season - 2020
KB: Är det inte dags för en swishkampanj snart? Jag är lite sugen.
#Karlinskahem
#Karlinskahem
Sv: Silly season - 2020
{297}: Karlin får spela i pyjamas om han vill, så länge han gör sitt jobb och tar oss tillbaka.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: om ni plockar in Karlin inför nästa säsong, visst kör ni väl en swishkampanj så han får köpa sig en kavaj?
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Hört lite att det är några finska spelare som är på väg till Sverige just nu 2 backar 1 center 1 forward
Undra om glader varit på o fråge
Undra om glader varit på o fråge
+ 2
Sv: Silly season - 2020
{9025}: blir intressant att se om media snappar upp något, som sagt så är det några rykten på senare tid som kommit via media som varit heelt fel. bra för modo om läckorna täpps till men tråkigt för intressenter :)
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Hedin var det nog under Poffas storhetstid.
Möjligen Ecke kanske, kommer inte ihåg men Poffas tid blev kort som orakel
Möjligen Ecke kanske, kommer inte ihåg men Poffas tid blev kort som orakel
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Se till att hälla hundar o katter inomhus några dagar nu, för när det smäller då djävlar...
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Lika bra man petar i öronpropparna redan nu då så man är beredd!
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Det var nog Poffa själv som exploderade, för han hördes aldrig av mer efter sitt antagande. av sin stjärnvärving/värvningar men det var då det
Sv: Silly season - 2020
Lub: Umeå är ingen bruksort, utan en studentstad därav det svala intresset för hockeyn
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Vill minnas att han lååångt senare avslöjade hade tjuvlyssnat på några ledare i MoDo på Veckefjärden som hade pratat om hur Oleg Kvasha var på väg in. Eller något i den stilen.
Poffas fingrar är rätt aktiva på modohockey.se där han skriver nyhetsartiklar.
Poffas fingrar är rätt aktiva på modohockey.se där han skriver nyhetsartiklar.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Kaut ska spela på Ohlssons plats, sedan Ohlsson i tredje.
Klart vi ska ha en helt ny förstakedja när vi ändå handlar. =)
Kaut ska spela på Ohlssons plats, sedan Ohlsson i tredje.
Klart vi ska ha en helt ny förstakedja när vi ändå handlar. =)
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Sputnik: Yepp samma visa på jobbet (bor i Umeå), klent intresse för att diskutera hockey förutom vid Lövenvinst för de flesta. Upplevde det annorlunda när jag bodde i Övik tidigare. Där var det mer att man diskuterade hur usla tränare/sportchef var/är...
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Inte i dessa dagar, nu är det en enstegare!
Kommer smälla utav h---vete
Kommer smälla utav h---vete
Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Var inte med på den tiden men det skulle vara en dubbelbomb men verkar mest sprängt bort fingrarna på upphovsmannen.
Var inte med på den tiden men det skulle vara en dubbelbomb men verkar mest sprängt bort fingrarna på upphovsmannen.
Sv: Silly season - 2020
{9025}:
En bomb vore ifall den dröm jag hade för några nätter sedan blir sann, att Kaut kommer tillbaka och dominerar.
När vi ändå är igång tar vi tillbaka Heppo, sedan signar vi M Davidsson på 2 år som går center mellan dessa. Då har vi en helt ny förstakedja.
Det vore en bomb det, men blir väl någon från ncaa eller echl istället.
En bomb vore ifall den dröm jag hade för några nätter sedan blir sann, att Kaut kommer tillbaka och dominerar.
När vi ändå är igång tar vi tillbaka Heppo, sedan signar vi M Davidsson på 2 år som går center mellan dessa. Då har vi en helt ny förstakedja.
Det vore en bomb det, men blir väl någon från ncaa eller echl istället.
+ 1
« Föregående · 2143441 · Nästa »
Kom ihåg eventuellt