« Föregående · 919418 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MIK-DIF
Metal Guru: ja men jag tror inte det funkar att spela så i längden! det kommer bli tight mot slutet då som alla andra år! Tycker man ska våga lite mer på hemmaplan och spela det här spelet på borta is mer...förstår inte hur det kan ha blivit så svårt på borta is där vi var ett av dom bästa lagen förra säsongen.
Sv: MIK-DIF
Bonäs norra: PS jag blev inte sur på det du skrev, men jag tycker att vi skall unna oss att vara lite glada när mik vinner oxå!!
Lästips Gå in på difs hemmsida och läs. Bara en massa bortförklaringar
till miks vinst.
www.difhockey.se/?show=1
Lästips Gå in på difs hemmsida och läs. Bara en massa bortförklaringar
till miks vinst.
www.difhockey.se/?show=1
Sv: Skellefteå - Mora
Barbapappa: Nu är jag kanske lite elak mot Adam, men jag skulle vilja påstå att det är undantag snarare än regel att han träffar mål med sina skott. Men omgivningen i Mora kanske skulle fungera bättre för honom och får honom att skärpa till spelet en aning, vad vet jag.
Sv: Skellefteå - Mora
Paddan:
Adam har ett hårt skott, och må hända att varje skott inte träffar mål.
Men, Adam är ett mycket bra alternativ då de vi har inte vill skjuta alls.
Skotten mot Hv i de två sista perioderna var 5 st. hela 5 skott.
och mot Saik var det hela 6 skott i de två sista perioderna.
Nej Adam är väldigt välkommen som jag ser det.
Adam har ett hårt skott, och må hända att varje skott inte träffar mål.
Men, Adam är ett mycket bra alternativ då de vi har inte vill skjuta alls.
Skotten mot Hv i de två sista perioderna var 5 st. hela 5 skott.
och mot Saik var det hela 6 skott i de två sista perioderna.
Nej Adam är väldigt välkommen som jag ser det.
Sv: Skellefteå - Mora
Forever MIK:
Håller med dej helt och hållet.
men jag är lite fundersam över ett par andra grejer på isen.
Tränarna påstår att det blir för stora avstånd mellan backar och forvards, och vi tappar folk i anfallszon tydligen, när det blir spelvändningar. (ett bra försvarsspel börjar i anfallszon). ja jag håller med. men jag upplever det inte så, det känns som att mora inte klarar av att spela ett defensivt spel. offensiven tycker jag funkar okej, när man sedan fått en ledning så har man tappat den 2 ggr. och på bortaplan så har mora enligt vad jag hört inte varit direkt offensiva, utan medvetet låtit motståndarna hålla i takt pinnen.
Kanske jag e ute o cyklar nu, men om det stämmer det jag hört och upplevt. då borde väll tränarna upptäckt det också, eller hur?
Håller med dej helt och hållet.
men jag är lite fundersam över ett par andra grejer på isen.
Tränarna påstår att det blir för stora avstånd mellan backar och forvards, och vi tappar folk i anfallszon tydligen, när det blir spelvändningar. (ett bra försvarsspel börjar i anfallszon). ja jag håller med. men jag upplever det inte så, det känns som att mora inte klarar av att spela ett defensivt spel. offensiven tycker jag funkar okej, när man sedan fått en ledning så har man tappat den 2 ggr. och på bortaplan så har mora enligt vad jag hört inte varit direkt offensiva, utan medvetet låtit motståndarna hålla i takt pinnen.
Kanske jag e ute o cyklar nu, men om det stämmer det jag hört och upplevt. då borde väll tränarna upptäckt det också, eller hur?
Sv: Skellefteå - Mora
Forever MIK: Tja, så länge man inte har några krav på att skottet från blå faktiskt ska träffa mål så kan nog Adam vara ett alternativ. Eller så lyckades inte Harald denna gång hitta rätt knappar att trycka på hos Adam.
Sv: Skellefteå - Mora
Barbapappa:
Don S lär väl "pruta" och "pruta" så allt går i stöpet.
Vill verkligen se Adam i mik dressen, behövs någon som kan lossa ett skott från blå och då inte bara i PP.
Skulle inte bli förvånad om det rinner ut i sanden, men jag skulle bli grymt besviken.
Don S lär väl "pruta" och "pruta" så allt går i stöpet.
Vill verkligen se Adam i mik dressen, behövs någon som kan lossa ett skott från blå och då inte bara i PP.
Skulle inte bli förvånad om det rinner ut i sanden, men jag skulle bli grymt besviken.
Sv: Skellefteå - Mora
Tången:
Adam är inte klar för mora, det tillbaka visas bestämt av Simons.
se längst ner i artikeln.
Adam är inte klar för mora, det tillbaka visas bestämt av Simons.
se längst ner i artikeln.
Sv: Skellefteå - Mora
wap.hockeysnack.com
Storebror (nåja), stötte på motstånd ikväll för första gången och vips så var förlustnollan borta.... :) Ingen är gladare än jag...
Storebror (nåja), stötte på motstånd ikväll för första gången och vips så var förlustnollan borta.... :) Ingen är gladare än jag...
Sv: Skellefteå - Mora
Väldigt svävande artikel om Adam,hade dom vart muntligt överens borde han väl skrivit på vid det här laget oxå så han får börja spela igen.
Angående matchen igår så var det inte så skoj..hur ofta kan man spela hockey stillastående och vinna matcher!? har aldrig hänt vad ja vet.Tycker synd om Pitkämäki som alltid tar första skottet och sen står backarna och tittar på när näste man helt ensam får panga in den i mål! Kom igen o visa lite vilja nu så vi kan vinna på lördag!
Angående matchen igår så var det inte så skoj..hur ofta kan man spela hockey stillastående och vinna matcher!? har aldrig hänt vad ja vet.Tycker synd om Pitkämäki som alltid tar första skottet och sen står backarna och tittar på när näste man helt ensam får panga in den i mål! Kom igen o visa lite vilja nu så vi kan vinna på lördag!
Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: tydligen var det inte så klart som rubriken ville göra gällande med adam.
Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: Adam är klar !! Ded var roligt nu skulle vi bara ha en bra tränare occkså!
Jag hoppas att jag är ute och cyklar om arwed!
Jag hoppas att jag är ute och cyklar om arwed!
Sv: Skellefteå - Mora
SIVASN: Arwed känns inte som rätt man att leda vårat lag.
Men jag hoppas att jag har fel.
Men jag hoppas att jag har fel.
Sv: Skellefteå - Mora
Forever MIK: Tyckte första perioden va okey sen tappa ja kontakten med canal+,fick till baks den i tredje å då stog det 4-1 å då såg det inte bra ut,men vi får se om inte djurgårdarna inte får sota för det här!!!
Sv: Skellefteå - Mora
Tycker att mora ska ta adam han kanske kan få igång vårt powerplay + att vi behöver en klassback till. kultanen vs blatak saknas mer än jag trodde i försvaret och anfallet kan ju inte vara lätt att vara forward när man får passningar i huvudhöjd eller baken kämpa på mora
Sv: Skellefteå - Mora
Lite väl hårda ord här och nu, kanske? En knallseger på lördag rättar till allt! Även LHC har förlorat stort på bortais (1-9) Shit happens! Kom igen MIK!
Sv: Skellefteå - Mora
Forever MIK: Håller med dig helt! Det såg inte alls bra ut mot HV och ändå vann vi! Den dagen var hockeygudarna med oss.
Sv: Skellefteå - Mora
horcoff: Kan någon tala om för Jan Simons att vidtaga åtgärd??? Det här får Mora att tappa publik oxå..
« Föregående · 919418 · Nästa »
Ps han brukar inte vara överdivet positiv