Mora IK

45261 inlägg · 1668 ämnen

Mora säsongen 2022 2023

2512662 · » Till forumet

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Metal Guru: Hoppas på en bra Semifinal-serie där bästa laget vinner
+3
Kommentera

Najs lillebrosan
+1
Kommentera

Metal Guru: Snyggt Mora. Nu tar ni Modo av bara farten!
Kommentera

Metal Guru: Satan vad passiva SSK var i match 2. Känns som att dom skulle täta till defensiven men blev pannkaka. Känns inte som MIK är satta på prov än. Är inte SSK bättre än så här så kan det bli 4 raka.
Kommentera

mattias - 74: Nu blandar du ihop saker.
Vi inte bara tror, utan också vet att vi var FÖRST i Dalarna.
+3
Kommentera

mattias - 74: Nja, vi ska nog vara lite respektfulla här även fast jag också har LIF som nr 1. Byter man hatt så går det att få en linkande bild som du målar upp fast från andra hållet :-).
Kommentera

Signature:

HAHA ge dig, Mora skall va kvar i AS

Ser hellre SSK i SHL. Mora är en klubb med lite publik och dryga supportrar som tror de är störst i Dalarna, vilket de aldrig kommer bli

Jag vill ha en SHL med klassiska lag som SSK Löven MoDo Djurgården mfl

Ut med IKO Linköping och Malmö
+1
Kommentera

Signature: Kom igen nu Mora och bär Dalarna på era axlar när vi inte klarar av det som vanligt. Kör över SSK så fort det bara går så ni kan vila upp er inför semi. Ni behöver bli mer påslagna jmf med sistone och lite elakare. Då kan det gå. Det kommer att skruvas upp ytterligare i semi då ni kommer att få möte män om det blir Löven etc.
Kommentera

Mora säsongen 2022 2023
Eftersom jag bor i Mora så får jag hjälpa dom lite på traven. Gillar klubben och vad dom gör med små medel. Denna säsong har dom något bra på gång och dom är roliga att titta på med sin fart och offensiva spel. Bredden har också blivit bättre med tre producerande kedjor som växeldrar. Målvakterna är också stabila.

Johan Hedberg verkar också få med sig laget i sin spelidé. Tror. dom hamnar minst topp 6 och skulle inte förvåna mig om dom landar in topp 4.
+1
Kommentera

2512662 · »