« Föregående · 920906 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mora IK - Frölunda HC
Bonäs norra: Nej jag tycker vissa hockeyspelare borde skämmas . Men gu va trångt det är i smidjegrav , det finns ingen sminkloge, men å guu va dåligt
Sv: Mora IK - Frölunda HC
Barbapappa: Det där med lång och tråkig resa verkar smått absurt.
Till Luleå är det inget långt alls från Stockholm? Ska inte utövare av ishockey som är kännt för att vara ett tufft spel kunna sitta i buss några timmar? Om det nu är så långt med buss flyg då?? Mora flygplats invigdes redan 1980!
Till sist så är avstånd ett väldigt relativt begerepp, är stockholm den plats där alla resor har sin början? Stockholm är ingen Europa metropol, det bor många fler människor bara i den tyska staten Nordrhein-Westfalen
än det bor i hela Scandinavien.
Till Luleå är det inget långt alls från Stockholm? Ska inte utövare av ishockey som är kännt för att vara ett tufft spel kunna sitta i buss några timmar? Om det nu är så långt med buss flyg då?? Mora flygplats invigdes redan 1980!
Till sist så är avstånd ett väldigt relativt begerepp, är stockholm den plats där alla resor har sin början? Stockholm är ingen Europa metropol, det bor många fler människor bara i den tyska staten Nordrhein-Westfalen
än det bor i hela Scandinavien.
Sv: Mora IK - Frölunda HC
Barbapappa:
Tänk bara hur ruggigt tråkig bussvägen är från Vinäs-heden till Smidjegrav. Uäck!
Tänk bara hur ruggigt tråkig bussvägen är från Vinäs-heden till Smidjegrav. Uäck!
Mora IK - Frölunda HC
inte enkelt men hemmaplan avgör ännu en gång tror jag.
om de andra lagen tycker det är en lång å tråkig resa så måste det vara värre för frölunda som har ännulängre. de kan iofs flyga. men tror inte det.
4 - 3
om de andra lagen tycker det är en lång å tråkig resa så måste det vara värre för frölunda som har ännulängre. de kan iofs flyga. men tror inte det.
4 - 3
Sv: Övrigt
Barbapappa: jag var för första gången i klacken i dag brukar annars sitta på sittplats. Det som jag tyckte var dåligt alla var inte med och sjöng i klacken skärpning om man är Mora supporter . Fats det är vad jag tyckwer det är bara vanliga kärnan som stog och sjöng så . För det skulle bli mycket bättre tryck om hela ståplats skulle stå och sjunga och älska sitt lag.
Sv: Övrigt
Wow.
Luleå - Färjestad 6 - 4
En seger som kostade.
Det är nog skador som kommer att kännas av rejält i det långa loppet om spelarna blir borta länge.
fem forwards, en del av dem är ganska tongivande spelare.
Jussi Tarvainen fick en skridsko på låret i slutet av matchen och fick föras med ambulans till sjukhus.
Övriga spelare som drabbades av skador var Tommi Miettinen, Linus Omark, Martin Chabada och Anders Burström.
Luleå - Färjestad 6 - 4
En seger som kostade.
Det är nog skador som kommer att kännas av rejält i det långa loppet om spelarna blir borta länge.
fem forwards, en del av dem är ganska tongivande spelare.
Jussi Tarvainen fick en skridsko på låret i slutet av matchen och fick föras med ambulans till sjukhus.
Övriga spelare som drabbades av skador var Tommi Miettinen, Linus Omark, Martin Chabada och Anders Burström.
Sv: MIK-DIF
Mike Skinner:
klart han kan bättre. det är bara problem att sätta första sen lossnar det.
som beaudoin sa en gång efter at han nätat:
"Najs to get ridd of the money on my back"
förövrigt måste jag säka trots de blandade resultaten så är det ju inte någon katastrof ännu.
förra året efter 6 omg. så hade mora 10 pinnar och 21 - 19 i mål.
därefter förlorade man omg 7,8,9.
få se vad som händer det är lätt att misströsta när man torskat en match, men i det stora hela är det ju bra för i år kan ju mora vinna även på hemma plan. det var ett problem förra året.
klart han kan bättre. det är bara problem att sätta första sen lossnar det.
som beaudoin sa en gång efter at han nätat:
"Najs to get ridd of the money on my back"
förövrigt måste jag säka trots de blandade resultaten så är det ju inte någon katastrof ännu.
förra året efter 6 omg. så hade mora 10 pinnar och 21 - 19 i mål.
därefter förlorade man omg 7,8,9.
få se vad som händer det är lätt att misströsta när man torskat en match, men i det stora hela är det ju bra för i år kan ju mora vinna även på hemma plan. det var ett problem förra året.
Sv: MIK-DIF
Tubest: ja, jag vill ha en skottvillig back. skulle det sedan bli en världsback eller bara immonen eller bara adam, så ser jag en fördel med adam.
han kommer inte att dra ut på nå mer äventyr förrens han får ett fett anbud ifrån ryssland eller nhl. vilket innebär att vi får tillbaka en föredetta morait som trivs iklubben och vill spela här. plus att han e svensk, så slipper vi kanske detta evinnerliga tjat om att vi har många utlänningar.
han kommer inte att dra ut på nå mer äventyr förrens han får ett fett anbud ifrån ryssland eller nhl. vilket innebär att vi får tillbaka en föredetta morait som trivs iklubben och vill spela här. plus att han e svensk, så slipper vi kanske detta evinnerliga tjat om att vi har många utlänningar.
« Föregående · 920906 · Nästa »
Håller med här. Jag tror Adam kan göra det bra och att hoppas att han kommer att kämpa för att få den nytändning han själv snackat om, det är ett riktigt bra tecken precis som du säger att spelare vill till Mora och att klubben slipper kämpa ihjäl sig. Och några poäng lär han nog bidra med i vinterns många PP.