« Föregående · 552615 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: ...å inte farsan heller för den delen...denna gigant, bland giganter..!
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Det vore ju kul om han hade ännu mer känsla i fingrarna.... Sen tror jag att Djoos och Ross kan tillföre en del vad det gäller den biten.
Sv: Silly Season inför 05/06
Go_Bananas: ..skall bli intressant att se om Harri har samma fingertopps känsla som Harald...
Sv: Silly Season inför 05/06
Go_Bananas: han har kontrakt till ett visst datum (innan seriestart eller en bit in på serien)
Eftersom ingen verkar ha sett han live så kan de nog va ett klokt beslut och låta han visa upp sig några månader så de inte blir som dom flesta videojuggar i fotbollsallsvenskan i mitten på 90talet
Eftersom ingen verkar ha sett han live så kan de nog va ett klokt beslut och låta han visa upp sig några månader så de inte blir som dom flesta videojuggar i fotbollsallsvenskan i mitten på 90talet
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: Vad menas egentligen med tryout-kontrakt? Får man bryta när man vill eller vad är vitsen?
Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: okej okej :) en sån där dvd som hans agent fixat? :)
Eric Johansson Highlights ? :)
Eric Johansson Highlights ? :)
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04: Han är ett osäkert kort, så han börjar här på ett Tryout- kontrakt..... Harri hade bara sett honom lite på DVD.......
Sv: Silly Season inför 05/06
Go_Bananas: är ju möjligt att han ville ha han redan ifjol men att de blev bättre lirare tillgängliga pga lockouten
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Såg nånstans att det var Harri som scoutat men jag vet inte..
Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Ingen aning vem som scoutat men ja tror aldrig ni hade signat han om han inte hade haft svenskt pass
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: Vem har scoutat honom? Jag menar,nån måste ju ha sett honom och tänkt..honom ska vi ha..
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: om det stämmer de som står att han ska spela som svensk så är de nog en kanonvärvning
Sv: Silly Season inför 05/06
Eric Johansson som det ryktats om under några veckor är nu officiellt klar för Mora. Se länk.
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
mr big: Samma sak gäller väll Jonas Westerling.....får han en chans i år och han tar den så har ni nog en riktigt bra spelare där..
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Db_04:
Det är sant men som stigson sa så kan vi säga unga spelare.
Ingen av dom skulle kunna ta en plats om det blev lock out.
Får dom chansen nu så kan iaf någon av dom vara riktigt grymm om några år.
Potentialen finns..
Det är sant men som stigson sa så kan vi säga unga spelare.
Ingen av dom skulle kunna ta en plats om det blev lock out.
Får dom chansen nu så kan iaf någon av dom vara riktigt grymm om några år.
Potentialen finns..
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
m o r a: Granström och Gudmundsson blir väll sisstaårs juniorer? födda 1986.... medan Jens Jakobs är född 1985 och blir senior
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
m o r a: Han menade nog inte den tekniska termen junior utan mera "unga spelare som försöker slå sig in i A-laget".
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
mr big: Vill inte vara alltför petig. Men Jakobs och Gudmundsson blir väl serniorer i år. Det är bara Granström som är "äkta" junior. Skogs och Pierre är jämngamla medan Wesslan är lastgammal i sällskapet =). Hela 4 år äldre än Granström.
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Jag hoppas att lockouten tar slut.
Just nu finns det juniorer som knackar på dörren för att få chansen i ES.
Jens Jakobs
Martin Gudmundsson
Tomas Skogs
Jonathan Granström
Sedean har vi ju wesslan och pierre som ochså är väldigt unga.
Jag tycker det vore synd om det skulle komma en massa nhl lirare och sno platsen för dom...
Just nu finns det juniorer som knackar på dörren för att få chansen i ES.
Jens Jakobs
Martin Gudmundsson
Tomas Skogs
Jonathan Granström
Sedean har vi ju wesslan och pierre som ochså är väldigt unga.
Jag tycker det vore synd om det skulle komma en massa nhl lirare och sno platsen för dom...
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Dino: Jag tycker det suger purjo om lockouten tar slut. Jag vill se de bästa av de bästa i våran fina hall. Tack och gonatt!
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Dino:
Det har varit en positiv erfarenhet för svensk hockey och pr-mässigt har det varit en succé.
Hockeymässigt då speciellt de yngre spelarna har fått en vetskap om hur man verkligen ger järnet för laget och vad som krävs för att bli en bra NHL spelare, samt för de äldre att få en kick i utveclingen och motivationen.
Det har varit en positiv erfarenhet för svensk hockey och pr-mässigt har det varit en succé.
Hockeymässigt då speciellt de yngre spelarna har fått en vetskap om hur man verkligen ger järnet för laget och vad som krävs för att bli en bra NHL spelare, samt för de äldre att få en kick i utveclingen och motivationen.
Sv: Omröstning!
Knogen:
Det är väl så att vi moringar skiter i vad leksingarna skriver eller säger, det finns ett uttryck som säger det mesta "King for a day, fool for a lifetime"!.
"King" är dom väl bakom tangentbordet när inlägget skrivs och resten för att dom stackarna håller på Leksand!
Det är väl så att vi moringar skiter i vad leksingarna skriver eller säger, det finns ett uttryck som säger det mesta "King for a day, fool for a lifetime"!.
"King" är dom väl bakom tangentbordet när inlägget skrivs och resten för att dom stackarna håller på Leksand!
Sv: Omröstning!
Dino:
Att få gliringar från leksingar är väl en hemvist man som moring mer eller mindre blir tvungen att acceptera och uthärda :-)
Måste säga att leksingarna är utomordentligt bra på den biten, även om det förstås tar emot att säga det. Små och stora banderoller, och ramsor som riktigt skär i morahjärtat. Det är, tyvärr, bara att ta av sig hatten och buga inför detta faktum. Någon pervers liten del inom mig finner även ett visst nöje i det, eftersom det håller liv i rivaliteten.
Jag hoppas verkligen att vi på norra sidan sjön kan bli lite bättre på att glira tillbaka. Det finns ju trots allt en hel sjö att ösa ur (och jag menade faktiskt inte att vara kvick där...det blev bara så :-) när det gäller leksand.
Eller är det helt enkelt så att pappa Mora har lite överseende med sin bångstyriga broilerstinna dotter och vill föregå med gott exempel? :-D
Att få gliringar från leksingar är väl en hemvist man som moring mer eller mindre blir tvungen att acceptera och uthärda :-)
Måste säga att leksingarna är utomordentligt bra på den biten, även om det förstås tar emot att säga det. Små och stora banderoller, och ramsor som riktigt skär i morahjärtat. Det är, tyvärr, bara att ta av sig hatten och buga inför detta faktum. Någon pervers liten del inom mig finner även ett visst nöje i det, eftersom det håller liv i rivaliteten.
Jag hoppas verkligen att vi på norra sidan sjön kan bli lite bättre på att glira tillbaka. Det finns ju trots allt en hel sjö att ösa ur (och jag menade faktiskt inte att vara kvick där...det blev bara så :-) när det gäller leksand.
Eller är det helt enkelt så att pappa Mora har lite överseende med sin bångstyriga broilerstinna dotter och vill föregå med gott exempel? :-D
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Dino: Jag tycker de är bra om lockouten tar slut....visst skulle de va skoj å få se spelare som Alfredsson , Horcoff , Ryder med fler.....men då lär det bli tufft för dom spelare som får stå åt sidan då
Sv: NHL- lockouten.....För eller Emot?
Glömde att skicka med en länk med det senaste, det påstås att de är nära en lösning nu...
NHL- lockouten.....För eller Emot?
Dags att skaffa oss nåt nytt att diskutera nu när det verkar vara helt stiltje på transfermarknaden? Vad anser ni om NHL- Konflikten? Jag är lite kluven, ena dan vill jag att den ska ta slut, men nästa dag känner jag att - va fan det var ju skitcoolt ifjol, med alla superstars i Smidjegrav Entertainment arena..... Och det vore ju i sanningens namn inte helt fel med firma Horcoff - Cleary ett år till..... För dem lär vi väl inte få om det blir spel därbrota, eller?
Sv: Omröstning!
Knogen: Tänkte på dig när jag skrev det.......:-) Men visst måste man väl tåla lite gliringar, eller? Annars har nog vi fått så det räcker på detta forumet.
Sv: Omröstning!
Dino:
Vad har vi sagt om det där med storebror och lillebror? ;-)
Apropå omröstningarna; Akta dig för att dra ett skämt om dem. Vissa personer där saknar helt humor :-)
Vad har vi sagt om det där med storebror och lillebror? ;-)
Apropå omröstningarna; Akta dig för att dra ett skämt om dem. Vissa personer där saknar helt humor :-)
Sv: Omröstning!
mattias - 74: Jag har noterat att Lillebror har haft lite olika omröstningar under våren.... Såna behövs inte här hos STOREBROR!! Nu lyfts t.ex. frågan om dagens trupp....:
Truppen börjar ta form, är det någon spelare du saknar ?
Jag vet inte vad såna röstningar ska tjäna till, men nåt ska de väl hålla på med vid södra Siljan.......
Truppen börjar ta form, är det någon spelare du saknar ?
Jag vet inte vad såna röstningar ska tjäna till, men nåt ska de väl hålla på med vid södra Siljan.......
Sv: Eric Johansson till mora?
Metal Guru: oj läste lite knas :) får ursäkta har jobbat 9 timmar så är lite trött :)
Sv: Eric Johansson till mora?
Metal Guru: nej men varför borde då ejendals vara klar nu?
Mattias-74s inlägg va ganska dumt efter leksand inte heller ha sin trupp klar.
Mattias-74s inlägg va ganska dumt efter leksand inte heller ha sin trupp klar.
Sv: Eric Johansson till mora?
Metal Guru: eran hall var väl inte färdig vid den här tiden förra året?
Sv: Eric Johansson till mora?
Jo'rå, mattias - 74:
den borde vara färdig till ES-start, precis som er Ejendals-hall.
den borde vara färdig till ES-start, precis som er Ejendals-hall.
Sv: Eric Johansson till mora?
mr big: Händer det ingenting på spelarfronten verkar vara väldigt tyst
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big:
Det borde väl även du tänkt på innan du gick in till Brynäs och skrev en massa gojja!
Det borde väl även du tänkt på innan du gick in till Brynäs och skrev en massa gojja!
Sv: Silly Season inför 05/06
GävleLasse:
Nä nu grönskar det vad gör du här har du int en egen sida ;D
Nä nu grönskar det vad gör du här har du int en egen sida ;D
« Föregående · 552615 · Nästa »
Samma sak gäller väll Jonas Westerling.....får han en chans i år och han tar den så har ni nog en riktigt bra spelare där..
JONAS ÄR EN UNG SPELARE HAN OCKSÅ, OCH JAG VET ATT FÖRR ELLER SENARE KOMMER HAN ATT LYCKAS.
DET VAR DÄRFÖR SOM JAG NÄMNDE HONOM BLAND DE FEM. DET VAR BARA LITE FELFORMULERAT. ATT HAN INTE ÄR NÅGON JUNIOR DET VET JAG.