« Föregående · 575677 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Okej enligt vad allt som sagt förut va så vare bara en som återstod alias ´´bomben´´
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Ja jag har sett att man skriver om alla utlänningar ,Det kommer nog mer ,en riktig bra Center är väl det som skulle behövas
Sv: Bomben har briserat!
zeb: De är många som gnäller över Leksand & Moras utlänningar....de är dåligt me bra svenska spelare på marknaden nu....va inte detta er sissta värvning ?
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Nej det är väl så, Jag hade hoppas på en något mer etablerad spelare gärna svensk ,Börjar bli många utlänningar i laget nu, får väl se om man får ihop det
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Nej men Horcoff var ändå ordinarie i NHL och var med i Kanadas Vmguld lag..... denna kille platsade inte i AHL i fjol....där är ju en liten skillnad mot Shawn
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Vi får väl se vad det är för något, Å andra sidan viste vi inte mycket om horcoff heller
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Bårlänge menar på fullt allvar att han kommer att vinna poängligan i Elitserien :)
Sv: Bomben har briserat!
Dragan 2k: Det gäller dock i NHL vilket får ses som ok, bättre än att ha minor league player som potential.
Sv: Bomben har briserat!
Anders i Budum: Hmm. Vad schysst man är i den bedömningen.
Career Potential: Fourth line winger.
Career Potential: Fourth line winger.
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Vi väntar ju fortfarande på förstacentern......Men han hinner nog hit innan seriestarten han också.
Sv: Bomben har briserat!
mora1: Nog kan de va en bra värvning men han håller då inte samma klass som Horcoff
Sv: Bomben har briserat!
mora1: Nu hoppas jag bara att dom unga killarna får vara kvar i laget och få en chans fast det kommer killar utifrån så dom inte blir utlånade,för då är det bedrövligt,Det finns andra killar som inte håller klass,skicka iväg dom!!!!!!!!!
Sv: Bomben har briserat!
Blir nog alldeles utmärkt med denna spelare.
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Sv: Silly Season inför 05/06
mok:
Precis men en säsong hade Leksand bara svenskar i laget och då räknades tydligen Nielsen dit :)
Precis men en säsong hade Leksand bara svenskar i laget och då räknades tydligen Nielsen dit :)
Sv: Silly Season inför 05/06
mattias - 74: Jo det laget skulle jag gärna vilja se med :) Nej men utlänningar måste ju till för att spetsa till trupperna men nu tas liksom dussinlirare in utifrån.
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: Jo det hoppas jag verkligen iaf. Skall bli intressant att följa en hel del lag denna säsongen och se hur det kan då.. många lag som kommer slåss där nere och många som är svåra att tippa.
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson:
Tycker lagen själva har lite ansvar också i den frågan, leksand har ju inte direkt många svenskar heller, minns när klacken sjöng " Svenska Leksand " i ladan!! det kommer aldrig mer upplevas! skulle vilja se det laget i es som bara har svenskar!
Tycker lagen själva har lite ansvar också i den frågan, leksand har ju inte direkt många svenskar heller, minns när klacken sjöng " Svenska Leksand " i ladan!! det kommer aldrig mer upplevas! skulle vilja se det laget i es som bara har svenskar!
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: hehe jo det e ju tydligt :) Återstår bara att se hur det går med all denna mix.
Sv: Silly Season inför 05/06
PixelZorba: Hoppas du har rätt.
Omdömena om honom är ju att han är hårt arbetande med både mod och målsinne. Passar i och med denna beskrivning in mycket bra på den typen av spelare som Harri har sagt sig vilja ha. Väger dock lite lätt med bara 77kg fördelade på 1,85m
Omdömena om honom är ju att han är hårt arbetande med både mod och målsinne. Passar i och med denna beskrivning in mycket bra på den typen av spelare som Harri har sagt sig vilja ha. Väger dock lite lätt med bara 77kg fördelade på 1,85m
Sv: Silly Season inför 05/06
mok: Borde definitivt sättas en maxgräns men så länge det inte finns någon sådan så tar vi emot dom med öppna armar.
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson:
Om jag inte har helt fel så är han ordentligt kvick på rören, det är bra!
Om jag inte har helt fel så är han ordentligt kvick på rören, det är bra!
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: Önskar jag kunde hålla med dej där faktiskt. Ser ju inte gärna att hockeylagen har en merpart av utländska spelare av många orsaker. Borde sättas en max gräns på detta.
Sv: Silly Season inför 05/06
Fyller på med mera data.
"Works extremely hard on the ice and is a player coaches like to count on in pressure situations. Has both grit and scoring ability. Must add strength to his 6-1 frame in order to survive the pro game."
"Works extremely hard on the ice and is a player coaches like to count on in pressure situations. Has both grit and scoring ability. Must add strength to his 6-1 frame in order to survive the pro game."
Sv: Silly Season inför 05/06
mok: Tja varför inte. bara dom gör mål och spelar bra hockey så är dom välkomna.
Sv: Silly Season inför 05/06
PixelZorba: Japp.
1,85 m - 77 kg, leftare född 1981.
22 NHL matcher för Colorado 01/02 och 03/04 i övrigt mycket AHL rutin.
1,85 m - 77 kg, leftare född 1981.
22 NHL matcher för Colorado 01/02 och 03/04 i övrigt mycket AHL rutin.
Sv: Värvningskarusellen
mattias - 74:
JASå Gripen 66! Hade inte han några Lusthfyllda och högtflygande planer på att börja inom jordfräsbranchen? Vill minnas att han skulle döpa sin bökarmaskin till överstegrisen, eller nåt sånt....
Jahapp, dags att åka hem märker jag :-P
JASå Gripen 66! Hade inte han några Lusthfyllda och högtflygande planer på att börja inom jordfräsbranchen? Vill minnas att han skulle döpa sin bökarmaskin till överstegrisen, eller nåt sånt....
Jahapp, dags att åka hem märker jag :-P
Sv: Värvningskarusellen
mattias - 74:
Gripen? Var det inte han som Harry Haffa lade vantarna på?
Kan komma tillbaka om två år - om han sköter sig.
Gripen? Var det inte han som Harry Haffa lade vantarna på?
Kan komma tillbaka om två år - om han sköter sig.
Sv: Värvningskarusellen
Metal Guru:
Då kanske du kan tala om vad som hände med gripen 66 som var här jämt under en period och sprde skrek på hs men som sedemera försvann under konstiga omständigheter :)
Då kanske du kan tala om vad som hände med gripen 66 som var här jämt under en period och sprde skrek på hs men som sedemera försvann under konstiga omständigheter :)
« Föregående · 575677 · Nästa »