GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
« Föregående · 1267060 Till forumet
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Paddan: Jag kan konstatera att det blir spanskt i topp i alla tre klasser.
125cc.
1. Espargaro
Moto2
1. Elias
MotoGP
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Dovizioso
125cc.
1. Espargaro
Moto2
1. Elias
MotoGP
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Dovizioso
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Salle: Vad faan sysslade Iannone med? Varför inte gå in i depå så fort han fick signaler från depåpersonalen.
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Paddan: Ingen riktig aning. Kanske inte insåg att vad han skulle gjort för fel.
Och att ge upp den ledningen kan inte känts så kul.
Och att ge upp den ledningen kan inte känts så kul.
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Paddan: Ja det ser inte bra ut när hojen landar på han. Men han passerade ju mållinjen i allafall... ;-)
Men jag vet inte om det räknas du han inte satt i sadeln på hojen när linjen passerades.
Men jag vet inte om det räknas du han inte satt i sadeln på hojen när linjen passerades.
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Paddan: Som om Jörgen inte är snabb nog ändå.
Dani tokstartar (som vanligt) men bromsar på sig in i första.
Stoner bromsar på sig nåt varv efter och Dovi som ju utmanade litegrann tappar frontändan och besöker gruset.
« Föregående · 1267060
Dags att åka lite hoj på Circuit de Catalunya.
Så var det väl också tänkt att göras något slags tippning av segrare i klasserna. And here are the votes of the Bjästa jury...
125cc
1. Marquez
Moto2
1. Iann(on)e
MotoGP
1. Jörgen
2. Stoner
3. Pedrosa