Salle: Vad faan sysslade Iannone med? Varför inte gå in i depå så fort han fick signaler från depåpersonalen.
Inlägg: 1267066
Svarskommentarer
Sv: GRAN PREMI APEROL DE CATALUNYA
Paddan: Ingen riktig aning. Kanske inte insåg att vad han skulle gjort för fel.
Och att ge upp den ledningen kan inte känts så kul.
Och att ge upp den ledningen kan inte känts så kul.