Inlägg: 1267440
Svarskommentarer
Sv: 2010 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX
Sedan så är jag skapligt nöjd med Buttons fjärdeplats. Alonso vill nog dock bara glömma dagens race fortast möjligt.
Salle: Haha, vilken tur jag har förresten som snart får TV4 Science-fiction.
Men dagens race är ju definitivt mycket mer underhållande än ett race på en Tilke-bana, detta trots att de hävdade att nya Silverstone skulle vara nästan omöjlig att köra om på.