NHL

14088 inlägg · 804 ämnen

All Star Weekend 2008

973427 · » Till forumet


Sv: All Star Weekend 2008
Paddan:
Håller verkligen med om skylten , hade hellre sett nån typ av sammanställning för grenen som just avslutad ju
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Måste säga att reprisen imorse var mycket lättare att hänga med i än sändningen i natt, då det kändes som att C+ Sports fina gröna skyltar låg ute i sändning under en längre tid än vad man faktiskt fick se något från SuperSkills.
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
Salle: Manny verkade vara en skön typ, han stod ju och flina bara :-)
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
Salle: Man skulle ha fått låna Frantes lillebror för att träna prickskytte med våra backar. 8 måltavlor på 9 skott var imponerande, och om jag minns rätt bara den fjärde spelaren någonsin som skjutit 4 av 4
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Men han sumpa några också...

Ballaste under Youngstars var ju Manny Legacy som var upp-mickad och pratade med kommentatorerna under den 6min-period han stod i mål. Det skulle man ha fler gånger. Fast det skulle nog behövas en "beeeep"-knapp emellanåt.
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
wap.hockeysnack.com
Backstroms scores
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
Salle... du behöver inte skälla, min läsförståelde är kass. :-)

Är inte så förtjust i NHL men får väl kolla p g a Bäckis. Han tar nog med sig Ryssen till Gävle. Pavel behöver en passningsläggare.

Bäckis är iaf tvåa i interna P-ligan om jag inte är helt felt ute.
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
65selander: Nej det gör dom inte. C+ (Canal+ Sport 1) har en fördröjning på 30 minuter gentemot NASN.

Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
Salle: Canal+ Sport 1 sänder också live.
Kommentera

Sv: All Star Weekend 2008
Ooops! Kastade om ordingen på det 2 olika "matcherna".
Kommentera

All Star Weekend 2008

I morrn går All-Star matchen men redan nu kommer Youngstar och sedan Skills Game.

NASN, C+ och Sopkvast sänder.

Kommentera

973427 · »