NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 473600

Sv: Skratta eller gråta ?
Huge:
Håller med det som Henka just skrev ... så jag tycker det grova fakta fel skylla på att om ligan går under är det Bettmans fel .. det är det snikna fackets fel till största delar och inte Bettmans fel som Wennerholm påstår

och vad jag sett så har det inte svängt vidare mycket i vilken sida fansen står på utan fortfarande stöttar NHL och Bettman och inte spelarna , så tycker det enbart verkar som hans artikel baseras på egna uppfattningar utan ha så mycket sannings halt i det överhuvudtaget

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs