Borta i Nordamerika står fansen på spelarnas sida och inte på klubbarnas. Man anser, helt riktigt, att det är klubbarnas fel att vi är i den här situationen och man anser därför att det är fel att klubbarna i princip kräver av spelarna att återgå till ett kontrakt som för tankarna till gamla sovjettiden.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Borta i Nordamerika står fansen på spelarnas sida och inte på klubbarnas. Man anser, helt riktigt, att det är klubbarnas fel att vi är i den här situationen och man anser därför att det är fel att klubbarna i princip kräver av spelarna att återgå till ett kontrakt som för tankarna till gamla sovjettiden.