Poffa: Gör de? Jag får intrycket att det är precis tvärtom, att fansen står på klubbarnas sida, när jag läser på diverse forum. Kolla in den här omröstningen från i fredags tex: www.hfboards.com/showthread.php?t=119115
Läs även trådarna i det forumet som heter "The business of Hockey".
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Läs även trådarna i det forumet som heter "The business of Hockey".
Visa gärna ett exempel på det motsatta också...