OskarB: Jag håller med dig helt och hållet , inte ett enda ställe jag varit in på har stöttat spelarna utan brukar vara mellan 70-80% som stöttar ägarna
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jag håller med dig helt och hållet , inte ett enda ställe jag varit in på har stöttat spelarna utan brukar vara mellan 70-80% som stöttar ägarna