Gäller detta alla fans i nordamerika? Knappast troligt! Att många tycker så, kan jag eventuellt gå med på..... men inte alla! De flesta jag har pratat med tycker inte det endast är Bettmans (NHLs) fel att denna situation uppstått! Snarare tvärtom!!
Ja, gud vad synd det måste vara för spelarna att få ett lönetak. De har ju bara flera miljoner per år, så att sätta restriktioner på hur mycket de får tjäna måste ju vara riktigt hemskt! :-)
Det finns redan lönetak i en eller flera av de andra professionella ligorna i Nordamerika, så varför skulle NHL vara annorlunda?
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Gäller detta alla fans i nordamerika? Knappast troligt! Att många tycker så, kan jag eventuellt gå med på..... men inte alla! De flesta jag har pratat med tycker inte det endast är Bettmans (NHLs) fel att denna situation uppstått! Snarare tvärtom!!
Ja, gud vad synd det måste vara för spelarna att få ett lönetak. De har ju bara flera miljoner per år, så att sätta restriktioner på hur mycket de får tjäna måste ju vara riktigt hemskt! :-)
Det finns redan lönetak i en eller flera av de andra professionella ligorna i Nordamerika, så varför skulle NHL vara annorlunda?