NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 473635

Sv: Skratta eller gråta ?
Poffa: Måste också hålla med Oskar B och Warhawk angående att fansen står på ägarnas sida. Det är den bild jag fått efter ha läst på divese forum och sett omröstningar.

Men har dom för den sakens skull rätt?

Tänk er följande scenario: Vi har en fruktskål som ÄR blå. Det startas en omröstning huruvida den är blå eller gul. Utfallet på den omröstningen blir följande: 75% tycker att den är gul 22% tycker den är blå 3% vet ej!!


Blir skålen gul efter omröstningen eller är den fortfarande blå??

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs