Poffa: Du kan ju förklara för mig hur klubbarna ska kunna betala dom löner dom vill när skiljedomstolen går in och ger spelarna rätt hela tiden , ska dom betala den lön dom tänkt från början iaf eller ?
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Du kan ju förklara för mig hur klubbarna ska kunna betala dom löner dom vill när skiljedomstolen går in och ger spelarna rätt hela tiden , ska dom betala den lön dom tänkt från början iaf eller ?