NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 474311

Sv: Skratta eller gråta ?
Deas:
 
Å andra sidan kommer det kanske komma andra late bloomers och fina drafts. Dessutom kommer inkomsterna oftast öka efter att klubben vunnit Stanley Cup.
 
Vad det hela handlar om från min sida är att man får spendera efter de resurser som man har, inte spendera efter vad andra har. Dessutom kan man då säga så här, Rangers som har hur mycket pengar som helst och som använder dem frikostigt har inte nått slutspel på snart tio år. Så att de tokrika lagen skulle vinna SC varje år om de normala lagen hade löner baserat på vad de hade råd med, tror jag inte alls på.

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs