NHL

Nationellt · 16190 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 474328

Sv: Skratta eller gråta ?
Deas:
 
Vilka är det som värvat Gonchar, Bondra, Oates, Jagr och allt vad de heter för superlöner? Vilka är det som försatt sig i situationen? Varför skall spelarna bli de som får vika sig för att klubbarna och dess ägare gjort bort sig om och om igen, varje år då de självmant valt att skriva på kontrakt med massor med nollor på?
 
Undra om Metall skulle nicka och godta en lönesäkning om Volvo meddelade att arbetarna får lov att sänka sina löner med 40-50% och på sin höjd sedan kan få upp dem igen i 20 000 i månaden?

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs