Phoenix ledning beordrade tydligen sina spelare att träna och vara så spelklarar som möjligt inom en vecka förra veckan. Nu blev det ju inget av de mötena men det tyder ju ändå på att det kan starta upp snabbt om de väl kommer överens. Säg att spelarna går med på nåt slags lönetak nu och säsongen drar igång typ 10e Februari.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Risken är liten men den finns nog.