NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 497733

Sv: Ingen NHL-säsong, varför dröjer det med beskedet?
GulSvartaMalin: Om jag ska säga min mening - och det ska jag - tycker jag hela NHL systemet är kasst. Det borde rimligtvis vara som det är i Sverige och i elitserien. Man som klubb är ansvarig för sina spelartransaktioner, sin ekonomi och sina förehavanden. Kan man inte sköta sig så vips ala bim så åker man ut ur organisationen med huvudet före.

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs