Dragan 2k: Nej, har svårt att se att det ska kunna dra igång. Men man får ju hoppas aatt det kommer igång till hösten annars kan hela hockey intresset i USA / kanada dö ut...
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Nej, har svårt att se att det ska kunna dra igång. Men man får ju hoppas aatt det kommer igång till hösten annars kan hela hockey intresset i USA / kanada dö ut...