hsand: Jo, juniorerna tycker jag nästan det är bättre för. Men dom skulle fått vara med och träna eller sitta med på matcherna. I Mora får dom inte det, fast dom har två duktiga 19 åringar... Men det blir inte så bra konsekvenser för resten av hockeyvärlden fall kanada inte får se mer hockey
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jo, juniorerna tycker jag nästan det är bättre för. Men dom skulle fått vara med och träna eller sitta med på matcherna. I Mora får dom inte det, fast dom har två duktiga 19 åringar... Men det blir inte så bra konsekvenser för resten av hockeyvärlden fall kanada inte får se mer hockey