WarhawK: Tja, så länge Detroit inte vill betala den lön som Zäta anser sig berättigad till och därför inte matchar det anbud som någon annan klubb lägger upp (och den klubben dessutom är villig att riskera en massa draftval) så kan han väl gå till vilken NHL-klubb som helst.
Fast det vore väl dumdristigt av Detroit, antar jag.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Fast det vore väl dumdristigt av Detroit, antar jag.