Säsongen inställd
« Föregående · 507135 Till forumet
Sv: Säsongen inställd
En av anledningarna till att klubbarna förhalat det hela är att så länge den inte är inställd, måste de inte betala tillbaka alla säsongsbilljetter.
Personligen har jag trott ända sedan i november på att nhl säsongen ska ställas in.
Nu är det bara att fortsätta njuta av ES...
Personligen har jag trott ända sedan i november på att nhl säsongen ska ställas in.
Nu är det bara att fortsätta njuta av ES...
Sv: Säsongen inställd
LingaN: Vadå kris?? det skule ju vara bra för "oss" om den skulle dra igån men kanske inte för alla..
Sv: Säsongen inställd
88Lindkvist: Varför skulle det inte vara nån kris? Tänk om den dragit igång nu i slutspel vad hade dom då stått med för uppstälning?
« Föregående · 507135
Jaha, då vet vi det. Säsongen 04/05 är inställd och ES kommer att fortsätta vara kanonfull med superba spelare.
Jag hyllar beslutet men tycker det kommer för sent.