FreddanVF: Visst när man kommer ner mot 4:e val så är det ofast lotterier om dom kommer ta en plats ju , men just Cross anser jag inte vara en back som tillför detroit nått ju .. hade hellre sett nån från grand rapids få chansen istället
Jesper Jonsson: Mer namnkunniga spelare kostar ju antingen namnkunniga spelare tillbaka eller ett högt draftval eller några mindre val eller top prospect .. så det är kanske lite högt men jag inte förvånad för tror dom fått en massa tradeföslag för Gautier så
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)