« Föregående · 67555 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
VARNING för pajas
Pajasdetektorn upptäckte följande skribent: "hcpirates"
hcpirates skrev i MIF:s gästbok:
"synd att malmö vart utslagna..men vi kommer igen nästa år! forza malmö!!!
hcpirates från örebro
2002-03-17 12:48:23"
hcpirates eminenta skrivförmåga firar sedan stora triumfer endast 1 minut och 57 sekunder senare, nu i HV71:s gästbok:
"ni kommer aldrig ta sm guldet! för de tar Färjestad!! forza fbk 4-ever!
hcpirates från örebro
2002-03-17 12:50:20"
hcpirates har givit HS en ny dimension. Möjligheten att öppna ytterligare en undergrupp, pajassnack. Där skulle hcpirates och hans likar får tumla fritt. Byta lag som andra byter underkläder samt även utbyta sina tankar om hockey...om de nu finns och inte är helt schizofrena från minut till minut.
Vad säger herrar Moderatorer, finns det utrymme för en kindergarten-grupp för denna nivå? Så att vi som har något att säga kan fortsätta att verka i det befintliga upplägget?
hcpirates skrev i MIF:s gästbok:
"synd att malmö vart utslagna..men vi kommer igen nästa år! forza malmö!!!
hcpirates från örebro
2002-03-17 12:48:23"
hcpirates eminenta skrivförmåga firar sedan stora triumfer endast 1 minut och 57 sekunder senare, nu i HV71:s gästbok:
"ni kommer aldrig ta sm guldet! för de tar Färjestad!! forza fbk 4-ever!
hcpirates från örebro
2002-03-17 12:50:20"
hcpirates har givit HS en ny dimension. Möjligheten att öppna ytterligare en undergrupp, pajassnack. Där skulle hcpirates och hans likar får tumla fritt. Byta lag som andra byter underkläder samt även utbyta sina tankar om hockey...om de nu finns och inte är helt schizofrena från minut till minut.
Vad säger herrar Moderatorer, finns det utrymme för en kindergarten-grupp för denna nivå? Så att vi som har något att säga kan fortsätta att verka i det befintliga upplägget?
Sv: Super Allsvenskan
Hittade igen våra tips på hur Super Allsvenskan skulle sluta!
Många som hade Leksand som slutsegrare men desto färre
som fick in Boden!
mike66:
1.Leksand (Outstanding)
2.Skellefteå (Kommer att skrälla)
3.Nyköping
4.Björklöven
5.Rögle
6.Bofors
7.Tingsryd
8.Boden(tyvärr)
Jimmy:
1. Leksand
2. Björklöven
-------------
3. Rögle
4. Skellefteå
5. Boden
6. Nyköping
------------
7. Bofors
8. Tingsryd
Patrick Polly:
1. Leksand
2. Björklöven
--------------
3. Skellefteå
4. Nyköping
5. Boden
6. Rögle
-------------
7. Bofors
8. Tingsryd
Fredrik85:
1. Leksand
2. Bosse fors
-------------------
3. björklöven
4. Skellefteå
5. Nyköping
6. Boden
-------------------
7. Rögle
8. Tingsryd
Nike89:
1Skellefteå
2Nyköping
3Björklöven
4Leksand
5Boden
6Rögle
7Bofors
8Tingsryd
nyz:
1 Leksand
2 Björklöven
3 Rögle
4 Skellefteå
5 NH 90
6 Tingsryd
7 Boden
8 Bofors
BORÅSINDIAN:
1 Boden
2 Bofors
3 Tingsryd
4 Nyköping
5 Rögle
6 Leksand
7 Björklöven
8 Skellefteå
Rögle Fans:
1 Skellefteå
2 Björklöven
3 Leksand
4 Rögle
5 Nyköping
6 Tingsryd
7 Bofors
8 Boden
Många som hade Leksand som slutsegrare men desto färre
som fick in Boden!
mike66:
1.Leksand (Outstanding)
2.Skellefteå (Kommer att skrälla)
3.Nyköping
4.Björklöven
5.Rögle
6.Bofors
7.Tingsryd
8.Boden(tyvärr)
Jimmy:
1. Leksand
2. Björklöven
-------------
3. Rögle
4. Skellefteå
5. Boden
6. Nyköping
------------
7. Bofors
8. Tingsryd
Patrick Polly:
1. Leksand
2. Björklöven
--------------
3. Skellefteå
4. Nyköping
5. Boden
6. Rögle
-------------
7. Bofors
8. Tingsryd
Fredrik85:
1. Leksand
2. Bosse fors
-------------------
3. björklöven
4. Skellefteå
5. Nyköping
6. Boden
-------------------
7. Rögle
8. Tingsryd
Nike89:
1Skellefteå
2Nyköping
3Björklöven
4Leksand
5Boden
6Rögle
7Bofors
8Tingsryd
nyz:
1 Leksand
2 Björklöven
3 Rögle
4 Skellefteå
5 NH 90
6 Tingsryd
7 Boden
8 Bofors
BORÅSINDIAN:
1 Boden
2 Bofors
3 Tingsryd
4 Nyköping
5 Rögle
6 Leksand
7 Björklöven
8 Skellefteå
Rögle Fans:
1 Skellefteå
2 Björklöven
3 Leksand
4 Rögle
5 Nyköping
6 Tingsryd
7 Bofors
8 Boden
Sv: 2 frågor
Gone> Grejen är ju den att AIK faktiskt har ett hockeylag... Om än
inte nåt ES-lag just nu...
inte nåt ES-lag just nu...
Länkar:
http://sportzonen.tk
http://sportzonen.tk
Sv: 2 frågor
Även om dom inte har nåt hockeylag så kan de ju få en gästbok
här... Det är väl lätt fixat jämfört med att fixa ett hockeylag... Man
måste ju börja i nån ände...
här... Det är väl lätt fixat jämfört med att fixa ett hockeylag... Man
måste ju börja i nån ände...
Länkar:
http://sportzonen.tk
http://sportzonen.tk
Sv: 2 frågor
Mike Valley...
om AIK INTE har en egen Hockeysnack sida beror
säkerligen på att dom INTE är intresserade att ha en..
jag har varit med sedan HOCKEYSNACK startade och har
aldrig hört att någon klubb har blivit stoppad...men du
kanske är intresserad att ta tag i det?? är du det så messa
till Marcus och kolla....
om AIK INTE har en egen Hockeysnack sida beror
säkerligen på att dom INTE är intresserade att ha en..
jag har varit med sedan HOCKEYSNACK startade och har
aldrig hört att någon klubb har blivit stoppad...men du
kanske är intresserad att ta tag i det?? är du det så messa
till Marcus och kolla....
Sv: 2 frågor
Oj,jag skrev fel.det ska förstås vara:Jag fattar inte varför AIK INTE får vara med.(inte ha nån gästbok)
Länkar:
http://www.aik.se
http://www.aik.se
LEKSAND KOMMER TILLBAKA
Leksand komemr komma tillbaka nästa säsong där dom hör hemma!!!
ELITSERIEN:Jag tror inte det blir så mycket svårigheter i kvalet faktist efter som det har gått ganska bra denna säsong och en bättre spelar trupp än förra året!!
Det är det som kommer ta LEKSAND tillbaka
LEKSAND TILLBAKA I ELITEN 02/03
ELITSERIEN:Jag tror inte det blir så mycket svårigheter i kvalet faktist efter som det har gått ganska bra denna säsong och en bättre spelar trupp än förra året!!
Det är det som kommer ta LEKSAND tillbaka
LEKSAND TILLBAKA I ELITEN 02/03
Sv: NuMountain glömde rubriken :/
Nu har jag inte varit med och tippat här på sidan speciellt frekvent, men många roar sig med att tippa morgondagens/kvällens matcher. Du är alldeles säkert välkommen med dina gissningar. Omgång 50 just känns kanske inte speciellt spännande... Vad tror massan om tex Modo-DIF 1-4, bif-vf 6-8, hv-fbk.. typ 1-2 tror jag. Men in med dig till slutspelsboken, där lär det gissas friskt ett tag framöver.
Sv: NuMountain glömde rubriken :/
Det här med omgång 50... Är det nån sorts tips ni håller på med??
Får man va me? =)
Får man va me? =)
Länkar:
http://sportzonen.tk
http://sportzonen.tk
Sv: Dopning
IOK, eller vilka det nu är, har så fruktansvärt konstiga regler när
det gäller doping; allt för att skydda fuskarna...
Dopingtesterna borde även utvecklas så att man får svar
åtminstone innan OS är slut...
Kolla länktipset! Seriös sport-sida...
det gäller doping; allt för att skydda fuskarna...
Dopingtesterna borde även utvecklas så att man får svar
åtminstone innan OS är slut...
Kolla länktipset! Seriös sport-sida...
Länkar:
http://sportzonen.tk
http://sportzonen.tk
Sv: LOTTNING!!!
Jag är säker på att du, efter min fina höstsäsong, har något system för att kika på mina tips. Men det gör ju ingenting, för så länge vi tippar lika så kommer du inte ikapp ;-)
Sv: LOTTNING!!!
Gone:
Han mena nog Timrå ! Nä nu ska jag in och kika om jag har gått ikapp nått på Rinksite, knappast troligt eftersom jag hade tippat på att HV skulle ge FBK på nöten, osså Brynäs då som jag hade säker bergetta på!
gud:
Du ligger efter, kom igen nurå!
Han mena nog Timrå ! Nä nu ska jag in och kika om jag har gått ikapp nått på Rinksite, knappast troligt eftersom jag hade tippat på att HV skulle ge FBK på nöten, osså Brynäs då som jag hade säker bergetta på!
gud:
Du ligger efter, kom igen nurå!
LOTTNING!!!
Jag lovar att så här slutar lottningen senare ikväll!..
Färjestad vs Luleå
MoDo vs Brynäs
Djurgården vs Malmö=>(Champions)
Hv71 vs Luleå
SEMI!!
Malmö vs Färjestad
MoDo vs Hv71
FINAL!
Malmö vs MoDo
Repris sen 94=)!...
FORZA MALMÖ!!!!
Färjestad vs Luleå
MoDo vs Brynäs
Djurgården vs Malmö=>(Champions)
Hv71 vs Luleå
SEMI!!
Malmö vs Färjestad
MoDo vs Hv71
FINAL!
Malmö vs MoDo
Repris sen 94=)!...
FORZA MALMÖ!!!!
Sv: Sista, omg 50
Sv: Sista, omg 50
SSK-TIK 4-2
AIK-LHF 4-3
Hv71-FBK 2-2
MODO-DIF 3-3
BIF-VF 3-1
LHC-MIF 4-2
SSK-TIK 4-2
AIK-LHF 4-3
Hv71-FBK 2-2
MODO-DIF 3-3
BIF-VF 3-1
LHC-MIF 4-2
Sv: NuMountain glömde rubriken :/
knaskamilla
Behövs nog ingen översättning, är ju norrlänning själv.
Född i Gävle....;-)
Behövs nog ingen översättning, är ju norrlänning själv.
Född i Gävle....;-)
Sv: Sista, omg 50
SSK-TIK 2-2 (2-3) efter straffar
AIK-LHF 2-5
Hv71-FBK 1-3
MoDo-DIF 5-3
BIF-VF.HC 3-3 (4-3) efter straffar
LHC-MIF 4-3
AIK-LHF 2-5
Hv71-FBK 1-3
MoDo-DIF 5-3
BIF-VF.HC 3-3 (4-3) efter straffar
LHC-MIF 4-3
Sv: NuMountain glömde rubriken :/
Huge:
Som LJ säger så är inte målkamerabilderna offentliga i NHL heller. Det som gör att man får se så många vinklar i NHL-matcherna beror på TV-bolagen som hare nförkärlek för teknik och väljer därför att ha en massa kamror och mikrofoner med sig.
Vet ni förresten att det är nedborrat mikrofoner i isen för att få det rätta ljudet vid åkning och skott?
Som LJ säger så är inte målkamerabilderna offentliga i NHL heller. Det som gör att man får se så många vinklar i NHL-matcherna beror på TV-bolagen som hare nförkärlek för teknik och väljer därför att ha en massa kamror och mikrofoner med sig.
Vet ni förresten att det är nedborrat mikrofoner i isen för att få det rätta ljudet vid åkning och skott?
Sista, omg 50
Södertälje - Timrå.......3-2
AIK - Luleå.................2-4
HV 71 - Färjestad........3-1
Modo - Djurgården......3-2(str)
Brynäs - Frölunda.......4-1
Linköping - MIF..........1-5
AIK - Luleå.................2-4
HV 71 - Färjestad........3-1
Modo - Djurgården......3-2(str)
Brynäs - Frölunda.......4-1
Linköping - MIF..........1-5
« Föregående · 67555 · Nästa »
Pajassnack borde bli välbesökt av fjortisarna.
Kindergartensnack, där kan dom få 3 inlägg i ett!
Skulle nog bli en succé eller?