« Föregående · 53716 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nästa omgång!
Jag lämnar in en en matchen på AIK-Brynäs 0-10 mål på AIK och 0-9 mål på Brynäs. Vad säger du boråsindianen om det?
Sv: Nästa omgång!
Sv: Nästa omgång!
AIK-BRYNÄS 5-3
Kom ihår vem som skrev detta resultat, för det kommer att gå in.
BORÅSINDIAN
2002-02-03 11:38:10
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå..............3-4
Timrå - Färjestad.......2-3 sudden
Linköping - Djurgården..........2-4
Hoppar över frölundas match (dom brukar förlora när jag tippar)
AIK - Brynäs...........4-2
HV71 - Modo..........4-2
BORÅSINDIAN
2002-02-02 11:02:30
Hur kan du tippa AIK-Brynäs både 4-2 och 5-3??? Knappast möjligt...
AIK-BRYNÄS 5-3
Kom ihår vem som skrev detta resultat, för det kommer att gå in.
BORÅSINDIAN
2002-02-03 11:38:10
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå..............3-4
Timrå - Färjestad.......2-3 sudden
Linköping - Djurgården..........2-4
Hoppar över frölundas match (dom brukar förlora när jag tippar)
AIK - Brynäs...........4-2
HV71 - Modo..........4-2
BORÅSINDIAN
2002-02-02 11:02:30
Hur kan du tippa AIK-Brynäs både 4-2 och 5-3??? Knappast möjligt...
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå..............3-4
Timrå - Färjestad.......2-3 sudden
Linköping - Djurgården..........2-4
Hoppar över frölundas match (dom brukar förlora när jag tippar)
AIK - Brynäs...........4-2
HV71 - Modo..........4-2
Timrå - Färjestad.......2-3 sudden
Linköping - Djurgården..........2-4
Hoppar över frölundas match (dom brukar förlora när jag tippar)
AIK - Brynäs...........4-2
HV71 - Modo..........4-2
Sv: Nästa omgång!
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå...................4-3
Timrå - Färjestad.............2-4
Linköping - Djurgården........4-3str
Södertälje - Frölunda.........4-3
AIK - Brynäs..................3-4str
HV 71 - Modo..................4-3.
MIF - Luleå...................4-3
Timrå - Färjestad.............2-4
Linköping - Djurgården........4-3str
Södertälje - Frölunda.........4-3
AIK - Brynäs..................3-4str
HV 71 - Modo..................4-3.
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå...................4-3
Timrå - Färjestad.............3-6
Linköping - Djurgården........1-4
Södertälje - Frölunda.........5-4
AIK - Brynäs..................2-5
HV 71 - Modo..................3-4.str.
Timrå - Färjestad.............3-6
Linköping - Djurgården........1-4
Södertälje - Frölunda.........5-4
AIK - Brynäs..................2-5
HV 71 - Modo..................3-4.str.
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå.....................3-2
Timrå - Färjestad.............4-6
Linköping - Djurgården.....1-2
Södertälje - Frölunda........2-1
Sö 3/2
AIK - Brynäs...................4-2
HV 71 - Modo.................6-3
Timrå - Färjestad.............4-6
Linköping - Djurgården.....1-2
Södertälje - Frölunda........2-1
Sö 3/2
AIK - Brynäs...................4-2
HV 71 - Modo.................6-3
Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå.....................4-2
Timrå - Färjestad.............3-2
Linköping - Djurgården.....1-4
Södertälje - Frölunda........2-4
Sö 3/2
AIK - Brynäs...................2-4
HV 71 - Modo.................3-1
Timrå - Färjestad.............3-2
Linköping - Djurgården.....1-4
Södertälje - Frölunda........2-4
Sö 3/2
AIK - Brynäs...................2-4
HV 71 - Modo.................3-1
Sv: Nästa omgång!
mike66..
klart att du älskar mig!! jag är ju Gud..
men jag missade Frölunda med ett mål..
klart att du älskar mig!! jag är ju Gud..
men jag missade Frölunda med ett mål..
Sv: Nästa omgång!
Brynäs-Södertälje 2-3 (str)
Frölunda-Linköping 4-2
Djurgården-Timrå 2-5 (omg. skräll)
Färjestad-Luleå 4-1
MIF-HV71 2-3
MoDo-AIK 5-1
Frölunda-Linköping 4-2
Djurgården-Timrå 2-5 (omg. skräll)
Färjestad-Luleå 4-1
MIF-HV71 2-3
MoDo-AIK 5-1
Sv: Nästa omgång!
Brynäs - Södertälje.......... 2-4
Hoppar över frölundas match.
Djurgården - Timrå.........5-1
Färjestad - Luleå.........7-2
MIF - HV71.............3-5
MoDo - AIK..........3-4
Hoppar över frölundas match.
Djurgården - Timrå.........5-1
Färjestad - Luleå.........7-2
MIF - HV71.............3-5
MoDo - AIK..........3-4
Sv: Nästa omgång!
Brynäs - Södertälje.....3-4
Frölunda - Linköping.....4-2
Djurgården - Timrå.........4-1
Färjestad - Luleå...........3-2str
MIF - HV 71............3-4str
Modo - AIK..............8-1
Frölunda - Linköping.....4-2
Djurgården - Timrå.........4-1
Färjestad - Luleå...........3-2str
MIF - HV 71............3-4str
Modo - AIK..............8-1
Sv: Nästa omgång!
Brynäs-Södertälje.....3-2sud
Frölunda-Linköping.....4-2
Djurgården-Timrå.......6-1
Färjestad-Luleå.........3-0
Malmö-HV71.........2-4
Modo-AIK.......5-1
Frölunda-Linköping.....4-2
Djurgården-Timrå.......6-1
Färjestad-Luleå.........3-0
Malmö-HV71.........2-4
Modo-AIK.......5-1
Sv: För många derbyn o matcher i elitserien?
MoDoMartin:
Varför skulle det inte kunna bero på att laget spelar dåligt? I Övik är det iaf en allmän trend att när det går bra för laget kommer besökarna, när det går dåligt sviker de. Folk i Övik är iofs bortskämda, men jag tror ändå att det kan gälla på fler ställen.
Det är klart, det finns alltid en trogen skara supporters, men den trogna skaran fyller inte Kempis för MoDo och knappast Globen för AIK...
Varför skulle det inte kunna bero på att laget spelar dåligt? I Övik är det iaf en allmän trend att när det går bra för laget kommer besökarna, när det går dåligt sviker de. Folk i Övik är iofs bortskämda, men jag tror ändå att det kan gälla på fler ställen.
Det är klart, det finns alltid en trogen skara supporters, men den trogna skaran fyller inte Kempis för MoDo och knappast Globen för AIK...
Länkar:
http://hhoger.cjb.net
http://hhoger.cjb.net
Sv: Nästa omgång!
Brynäs - Södertälje.....2-1
Frölunda - Linköping.....3-2
Djurgården - Timrå.........5-1
Färjestad - Luleå...........3-2str
MIF - HV 71............4-2
Modo - AIK..............6-0
Frölunda - Linköping.....3-2
Djurgården - Timrå.........5-1
Färjestad - Luleå...........3-2str
MIF - HV 71............4-2
Modo - AIK..............6-0
Sv: Nästa omgång!
Brynäs - Södertälje.....3-1
Frölunda - Linköping.....7-1
Djurgården - Timrå.........5-2
Färjestad - Luleå...........3-2
MIF - HV 71............4-2
Modo - AIK..............6-1
Frölunda - Linköping.....7-1
Djurgården - Timrå.........5-2
Färjestad - Luleå...........3-2
MIF - HV 71............4-2
Modo - AIK..............6-1
Sv: För många derbyn o matcher i elitserien?
Vad är det för klubb som inte ger sin klack några förmåner, det är verkligen dåligt. Fy skäms AIK.
Sv: För många derbyn o matcher i elitserien?
Vill bara kommentera om AIK:s publiksnitt....kan bero på att Black Army strejkar pga att dom inte får nåra förmåner som medlemmar....sen att AIK spelar kass hockey kan ha nått me saken att göra oxå!! =))
Sv: Nästa omgång!
Vill bara upplysa alla som inte redan vet det så är Larsson, Kyrö och Pekkala tillbaka efter skador ikväll så nu har vi(brynäs) bara tre stycken på skadelistan så se upp linköping och ni andra nu startar vi slutspurten
För många derbyn o matcher i elitserien?
Många klagar på för lite publik på alla matcher i elitserien och speciellt runt sthlms området....
vad kan det bero på???????
För många derbyn säger många och det är något med det tror jag också......
Se bara på Djurgården och AIK.....
AIK har bland de sämsta publik snittet i hela elitserien och det e ju skandal när det gäller ett lag från sthlm...
Jag fattar inte att folk kan tro att det är p.g.a att dem spelar dåligt för är man supporter stöttar man sitt lag i alla väder men som sagt blir det för mycket att gå på t.ex två matcher i veckan plus 6 derbyn så måste man ju tröttna........
vad har ni att säga om den saken.??
stämmer det????
Ordet är fritt////////MoDoMartin
vad kan det bero på???????
För många derbyn säger många och det är något med det tror jag också......
Se bara på Djurgården och AIK.....
AIK har bland de sämsta publik snittet i hela elitserien och det e ju skandal när det gäller ett lag från sthlm...
Jag fattar inte att folk kan tro att det är p.g.a att dem spelar dåligt för är man supporter stöttar man sitt lag i alla väder men som sagt blir det för mycket att gå på t.ex två matcher i veckan plus 6 derbyn så måste man ju tröttna........
vad har ni att säga om den saken.??
stämmer det????
Ordet är fritt////////MoDoMartin
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-3
Timrå-Frölunda 2-4
Linköping-Brynäs 3-3
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 5-3
Färjestad-Malmö 6-1
Timrå-Frölunda 2-4
Linköping-Brynäs 3-3
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 5-3
Färjestad-Malmö 6-1
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
1. Skulle också hellre se allstarmatch mellan gårdagens stjärnor
2. Vem bryr sig om brandsta city släckers och framför allt vad har det med hockey att göra?
2. Vem bryr sig om brandsta city släckers och framför allt vad har det med hockey att göra?
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
Skulle hellre se en allstarmatch mellan gårdagens stjärnor. (Norr-Syd.)
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-3
Timrå-Frölunda 3-2
Linköping-Brynäs 2-1
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 0-4
Färjestad-Malmö 5-2
Timrå-Frölunda 3-2
Linköping-Brynäs 2-1
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 0-4
Färjestad-Malmö 5-2
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-3 (str)
Timrå-Frölunda 5-2
Linköping-Brynäs 2-3
Södertälje-MoDo 2-4
AIK-HV71 1-5
Färjestad-MIF 4-2
Nu har ni fått några resultat som garanterat inte går in...
Timrå-Frölunda 5-2
Linköping-Brynäs 2-3
Södertälje-MoDo 2-4
AIK-HV71 1-5
Färjestad-MIF 4-2
Nu har ni fått några resultat som garanterat inte går in...
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-3
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-MoDo 4-2
AIK-HV71 2-5
Färjestad-Malmö 3-1
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-MoDo 4-2
AIK-HV71 2-5
Färjestad-Malmö 3-1
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 3-2
Timrå-Frölunda 3-6
Linköping-Brynäs 4-3
Södertälje-MoDo 1-5
AIK-HV71 3-5
Färjestad-Malmö 7-2
Timrå-Frölunda 3-6
Linköping-Brynäs 4-3
Södertälje-MoDo 1-5
AIK-HV71 3-5
Färjestad-Malmö 7-2
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-4
Timrå-Frölunda 2-4
Linköping-Brynäs 3-2sud
Södertälje-MoDo 3-4
AIK-HV71 1-5
Färjestad-Malmö 5-3
Klockrent tips
Timrå-Frölunda 2-4
Linköping-Brynäs 3-2sud
Södertälje-MoDo 3-4
AIK-HV71 1-5
Färjestad-Malmö 5-3
Klockrent tips
Sv: Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 2-4
Timrå-Frölunda 3-2
Linköping-Brynäs 3-4
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 1-4
Färjestad-Malmö 3-2(str)
Timrå-Frölunda 3-2
Linköping-Brynäs 3-4
Södertälje-Modo 1-3
AIK-HV71 1-4
Färjestad-Malmö 3-2(str)
Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 3-3
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-Modo 4-3
AIK-HV71 4-4
Färjestad-Malmö 5-2
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-Modo 4-3
AIK-HV71 4-4
Färjestad-Malmö 5-2
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
håller me dig totalt! sjöberg verkade veta väldigt lite om svensk hockey över huvud taget....han påpekade bla att svenska hockey spelare är väldigt dåliga på frilägen...ehmm! dom borde göra många förbättringar på allstar matchen om dom vill att folk ska fortsätta komma, tycker det va skandalt lite folk i globen igår...=// ingen stämning på läktarna alls..........
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
Skandal att låta Rickard Sjöberg och Johan Garpenlöv att sitta och kommentera matchen - direkt för publiken i Globen! Matchupplevelsen påverkades mycket negativt eftersom man som åskådare inte tilläts följa spelet utan diverse omotiverade "grabbiga" tillrop kom från Sjöberg. Än värre var att herrar Sjöberg och "Garpen" var uselt inlästa på lagen och saknade helt kompetens att kommentera en ishockeymatch live. De klåddes t.o.m. av 10-åringarna som i er ministudio i Annexet prövade på detta för första gången!
Sedan vet jag inte vem som hade bestämt att extra ljudeffekter skulle läggas till skott och tacklingar. Detta är i sig förkastligt, men blev rent straffbart när effekterna vid skott som ansvarig trodde skulle avlossas men som av någon anledning inte gjorde det. Pinsamt!
Lärdomen för framtiden är att aldrig mer praktisera denna kollektiva terror på folk som kommit för att få sig lite extraordinär ishockey till livs. Givetvis behöver hela arrangemanget kommenteras av någon värd, vilket Sjöberg också klarade riktigt bra. De käcka tillropen och konstgjorda ljudeffekterna (bl. a. cymbal!) under match måste emellertid tas bort för evigt!
Sedan vet jag inte vem som hade bestämt att extra ljudeffekter skulle läggas till skott och tacklingar. Detta är i sig förkastligt, men blev rent straffbart när effekterna vid skott som ansvarig trodde skulle avlossas men som av någon anledning inte gjorde det. Pinsamt!
Lärdomen för framtiden är att aldrig mer praktisera denna kollektiva terror på folk som kommit för att få sig lite extraordinär ishockey till livs. Givetvis behöver hela arrangemanget kommenteras av någon värd, vilket Sjöberg också klarade riktigt bra. De käcka tillropen och konstgjorda ljudeffekterna (bl. a. cymbal!) under match måste emellertid tas bort för evigt!
Ny Slovak
HV förstärker inför slutspurten genom att värva den slovakiska backen Stanislav Jasecko från Ässet. Ässet går mot missat slutspel och vill spara pengar, något som ju är ganska smart när man ändå har en stängd liga.
Jasecko har hittills gjort 8+11 på 41 matcher, anses ha sin styrka i defensiven, väger 95kg fördelat på 192 cm.
Det verkar som om HV ytterligare kompletterar sitt lag, då en stor, tung, defensiv back har saknats i vissa matcher (läs Linköping). Jag vill dock se honom spela ett par matcher innan jag bedömmer honom ytterligare. Det är tveksamt om han blir spelklar mot AIK.
Jasecko har hittills gjort 8+11 på 41 matcher, anses ha sin styrka i defensiven, väger 95kg fördelat på 192 cm.
Det verkar som om HV ytterligare kompletterar sitt lag, då en stor, tung, defensiv back har saknats i vissa matcher (läs Linköping). Jag vill dock se honom spela ett par matcher innan jag bedömmer honom ytterligare. Det är tveksamt om han blir spelklar mot AIK.
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
Jag tror i och för sig att även de svenska spelarna ser det som en ära att få spela All-Star matchen. Att känna sig uppskattad av fansen kan väl aldrig vara fel??
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
Håller med dig Knylan... Jippo-Hockey är inget för mig... I år har de väl dessutom knappt marknadsfört denna match alls... Vad är den egentliga meningen med denna match... Att locka fler att bli hockeyintresserade eller...?
I NHL är detta ett mkt större o bättre spektakel... Där har man tradition för detta o att komma med till denna match är en jätteära för alla spelare... Nä, snälla lägg ner detta i Sverige...!
I NHL är detta ett mkt större o bättre spektakel... Där har man tradition för detta o att komma med till denna match är en jätteära för alla spelare... Nä, snälla lägg ner detta i Sverige...!
Sv: Allstarmatchens vara eller icke vara
Patetiskt att matchen för andra året i rad går i Globen och med en härlig publik och stämning också...inte...
Om det skall bli en fortsättning på spektaklet så måste matchen nästa år gå någon annanstans, antingen i Scandinavium eller i någon av de nya arenorna (Löfbergs, Kinnarps).
Eftersom hela konceptet är taget rätt ur NHL så borde väl även den del att matchen går i olika städer varje år också följas eller??
Bort med mathcen från Globen, Sveriges tråkigaste arena!
Om det skall bli en fortsättning på spektaklet så måste matchen nästa år gå någon annanstans, antingen i Scandinavium eller i någon av de nya arenorna (Löfbergs, Kinnarps).
Eftersom hela konceptet är taget rätt ur NHL så borde väl även den del att matchen går i olika städer varje år också följas eller??
Bort med mathcen från Globen, Sveriges tråkigaste arena!
« Föregående · 53716 · Nästa »