Övrig hockey

Nationellt · 10028 inlägg · 1132 ämnen

1X2

1X2
Läser i reglerna att om det är oavgjort efter 3 perioder så räknas det som X.
Matchen Modo-Leksand slutade ju 3-2 efter sudden till Modo , men i tävlingen står det att Modo vann.
Borde det inte vara ett X i den matchen??

Sv: 1X2
Portello:
Är du helt säker på detta så ska det givetvis vara ett kryss. Vet du något hur det gick i matchen ikväll mellan Frölunda och Färjestad?

mike66: Japp jag är säker på det, om nu inte Modos officiella sida skrivit fel dårå.

Sorry ingen aning hur den matchen slutat.

Portello: Fan, är du här och fiskar efter poäng ;-)
Enligt modohockey.se och en kompis som såg matchen på plats var slutresultatet efter ordinarie matchtid 2-2. Modo gjorde 3-2 i sudden death.

Paddan: Klart jag här och försöker få poäng som tillhör mig.
Rätt ska vara rätt :)

Portello: Det står ju även att det är på prov fram till 1/10 och att det inte ges några garantier på att det funkar till 100%.

Till saken hör att jag tippat en 1:a i den matchen.

Nu är det ändrat och jag tappade poäng :-( *muttrar*

Portello:
Har ändrat nu. Om detta är rätt resultat så avancerade jag från 49 till 19:e plats på HS-kampen;) Rätt ikryssat ska vara rätt som sagt var.

mike66: Inte illa , själv så avancerade jag rätt många platser.
Från 290-nånting till 160 :)

mike66: Så du skulle hit och krångla till det också...:-)

Nu.Till jobbet..

Hälge: Yepp det vet du;)

Portello: Tack för hjälpen Portello. Tack vare det knep jag ju förstaplatsen på lulinglistan från din bror och ligger 8 totalt på HS.

Lulekickan: Vad gör man inte för att sabba för sin bror?

Portello: Hmm. äkta och sann broderskärlek hör jag. Låter ungefär som lillebrorsan och mig när vi var mindre.

Paddan: Är inte så farligt som det låter :)

Portello: Vad var det dom brukade säga för att rättfärdiga att föräldrarna slog sina barn när de gjort något dumt: "Den man älskar agar man" eller något sånt!

Paddan: Dom påstår det.

« · 117178