Et tu Brute: Den första vet jag inte. Sandlin? Övriga tror jag är Evensson, Curre Lundmark och Hårde Hardy. Genensam nämnare: förbundskaptener för 0,33 Euro.
Et tu Brute: Som jag skrev innan så stämmer allt utom just Hammarström/Sandlin. Hammarström har inte ens varit förbundskapten. Den här killen var det som höll i tyglarna vid VM 1977. Då vi tog silver och besegrade CCCP vid båda mötena.
Et tu Brute: God Jul på dig själv, fast egentligen ser jag nog mest fram emot när julen är över och man äntligen får vara ledig på riktigt. Julen är mest påfrestande med allt kringflackande till diverse mer eller mindre avlägsna släktingar, julklappsinköp och annat som hör julen till.
Nog blir det skönt när hockeyn kör igång igen på annandagen, julfirandet är avklarat och allt återgår till det normala. Dessutom blir det skoj att träffa Dysso och Paddeländet på annandagen.
250kg kärlek: Man får tacka för en stunds underhållning när man satt och smälte maten, det blev ett gott skratt av det hela iallafall. God fortsättning du lille man :-)
mike66: Haha, inte vet jag. Jag har inte rekordet, jag vet bara att 350.5 är det som gäller. Jag har bara lyckats få se en skymt av renen. Men då snackar vi 310-315 meter tror jag...då vet du var jag befinner mig.
mike66: Dessutom "blyfot" har jag analyserat på tjuvkikarsidan hur olika personer formligen har fastnat i denna gästbok. Känns lite Ferdinandvarning över det hela..... " och om inget har hänt sitter han där och kastar tomte än" ;o)
250kg kärlek: Fick alldeles nyss till ett kanonkast, men tomtefaan tvärnitade precis vid renen. Snart ger jag upp även fast jag bara är en hederlig "blyfot" ;)