Salle: Ja, får Kim Hartmann som han vill d¨heter motståndaren i finalen Dodd för det lyser oxå igenom att han har visst agg till den gode O'Sullivan...
Frisco: En riktigt fin frame i Ronnie O´Sullivans match mot Mick Price 1997. På lite drygt 5 minuter har han rensat bordet och fått högsta möjliga poäng.
Paul Hunter (14 October 1978 – 9 October 2006) har Avlidit på ett sjukhus i Hudddersfield den 9 October i sviterna av sin Cancersjukdom endast 27 år gammal!
Det är alltid otäckt när någon dör och allra helst unga människor i toppen på sin karriär.
Hunter var en mycket lovande snookerspelare och det var mycket tack vare hans spel som jag fastnade för sporten. Han spel kan kännetecknas som orädd, kvick och intelligent. Medan andra spelare kan gå och funder på nästa stöt, så rann Hunters spel på i en strid ström när han var som bäst. Det är mycket synd att det skulle sluta så här. Det kändes verkligen som att han hade mycket mer att ge.
mattias - 74: Råkade slå över på Eurosports snookersändning och hamnade mitt i matchen mellan Steve Davis och Dave Harold. Efter en snabb titt kom funderingen om Steve Davis hade fått någon kunglig medalj, med anledning av de OBE som står efter hans namn.
Han blev tydligen redan 2001 belönad med The Most Excellent Order of the British Empire. Jag förmodar att det är officersgraden (OBE)
Paddan: Så det pågår en turnering igen, det har jag missat. Då får man sätta sig i soffan ikväll och hoppas att Michaela Tabb tyker upp i bild med svart kavaj och vita handskar. :-)
T T: Fuck Com Hem som snott mig på min biljard... Visa sånt där jävla fotboll och skit..... Jag vill oxå se Snooker VM, Dart VM. Com Hem kan dö med sin jävla politik. Snacka om att utarma sporter, Com Hem e kom hem å dö, idag är det fotboll...hur jävla roligt är det??? Jag fattar inte det stora med fotbollen, en median golfare prickar green från 150-meters håll med en pytteliten boll, en svinaktigt överbetald fotbollsspelare slår i bästa fall vid hörna en jättestor boll till sin egna målvakt... Ronaldiniho och Messi kan slänga sig i väggen, dom får t.o.m stryk av mig i biljard om dom vågar ställa upp...
Stigsson: Spenderat gårdagen och dagen hemma hos min syster och EuroSport. Rätt nöjd med matcherna hittils, och nu får Robertson stryk av Maguire också.
T T: Jävla spännande match igår kväll när Joe Swail hämtade upp ett "omöjligt" läge mot Liang Wenbo. Stor TV underhållning. Nu vann kinesen ändå till slut med 13-12 men det var nära att irländaren klarade av det.
Stigsson: Det var nästan plågsamt att se hur nervösa båda spelarna var i sista. Swail siktade knappt på brun, han bara blundade och skickade i väg bollen så snabbt han kunde. Det måste vara hemskt att veta att kameran avslöjar varje skakning och svettdroppe.
Frisco: Det var väl inte bästa "lika som bär"-bilderna jag la upp men det är mer än bara tunnheten. Dom har samma avsmalnande ansikte, rätt tätt mellan ögonen bla.
Och på de bilderna under matchen igår så var dom väldigt lika i sin fokusering, med ögon och uttryck.
Snooker är en härlig sport!