« Föregående · 376457 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Ängående växjö resan!!
Glendert: All betalning sker vid påstigning på bussen då betalar du buss plus din entré
Ängående växjö resan!!
när man har anmält sig till växjö resan via det här man skriver i!
när ska man betala pengarna, gör man de på bussen eller man ska skicka in pengar till banken som vanliga resor????
hade gött.. åå grattis fresten till segern!
när ska man betala pengarna, gör man de på bussen eller man ska skicka in pengar till banken som vanliga resor????
hade gött.. åå grattis fresten till segern!
Sv: HALMSTAD
Addemaan:
Ja, verkligen GRATTIS killar till segern! Skönt med 2 poäng i alla fall. Lite ego av mig också, skönt att kunna bära huvudet högt i morgon på jobbet.
Det blir nog en svår match på onsdag, det tror jag också. Är det någon som har lite koll på Nybros lag? Vilka är deras vassaste spelare?
Ja, verkligen GRATTIS killar till segern! Skönt med 2 poäng i alla fall. Lite ego av mig också, skönt att kunna bära huvudet högt i morgon på jobbet.
Det blir nog en svår match på onsdag, det tror jag också. Är det någon som har lite koll på Nybros lag? Vilka är deras vassaste spelare?
Sv: HALMSTAD
Joinzzon: Jo, det blev seger tillslut :-)
Men visst bör man se över sitt powerplay.
Nåväl, det blev två pinnar trots allt, men det skulle varit ännu skönare med tre!
Nu väntar en match mot extremt vassa Nybro.
Hur ska det gå?!
Känns nästan som vinna eller försvinna ...
Grattis till straffsegern och ett JÄVLIGT STORT GRATTIS till TANO som äntligen plockade lite poäng åt mig i tipparligan.
Men visst bör man se över sitt powerplay.
Nåväl, det blev två pinnar trots allt, men det skulle varit ännu skönare med tre!
Nu väntar en match mot extremt vassa Nybro.
Hur ska det gå?!
Känns nästan som vinna eller försvinna ...
Grattis till straffsegern och ett JÄVLIGT STORT GRATTIS till TANO som äntligen plockade lite poäng åt mig i tipparligan.
Sv: HALMSTAD
fjalar: Då kan man inte bli annat än bli mindre imponerad om man på officiella sidan går ut med en tid som inte stämmer. Kanske dom skulle skaffa någon som är intreserad av hockeyn till att sköta den.*s* Det är ju inte direkt en felskrivning, jag är expert på att snubbla bland tangenterna men att få 16,00 till 15,45 kräver sin man/kvinna*s*
Sv: HALMSTAD
Alltid där: Jag håller med dig. Fick själv besked utav några vänner
att de ej kände det RÄTTA SUGET. Jag är lite chockad faktiskt...
Hur blir det om några år mina vänner ? Det svider i mitt grön-vita hjärta och blir allt lite orolig.Skitsamma om vi förlorar bara vi går upp. eller hur var det ?
att de ej kände det RÄTTA SUGET. Jag är lite chockad faktiskt...
Hur blir det om några år mina vänner ? Det svider i mitt grön-vita hjärta och blir allt lite orolig.Skitsamma om vi förlorar bara vi går upp. eller hur var det ?
Melin i stan!
Träffade Roger Melin på Kompis igår, han önskade oss lycka till och hoppades att det skulle bli tre poäng för Rögle ikväll!
Snart bär det av mot Discot!!!!!
Snart bär det av mot Discot!!!!!
Sv: Vi har inget flyt
lej: Kan bara beklaga! Men tyvärr måste man inse att det finns en hel del rötägg som inte kan skilja på mitt och ditt!
« Föregående · 376457 · Nästa »
Inte mycket som gick rätt, särskilt i försvarszon. Spelarna är som statister i försvarszonen.
Sen lite andra synpunkter.
Waltin: Varför spelar du Forsberg och Martin Ericsson i PP??
Varför spelade inte Peter Hall när det är en typsik "hall" match?
Varför satsar du inte på en målvakt? Varken laget, Fransson eller Wolle mår bra av allt skiftandet.
Halmstad: Det är meningen att matchen ska börja 16:00 inte att introt ska dra i gång då!