1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27193 inlägg · 5186 ämnen
« · 329258 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Vad spännande ....
.....att få se det nya introt idag!!

Hoppas det funkar som det ska direkt nu när det kommer så mycket folk..

SES SNART !!!!

Sv: Sjukt..
Sumo:

Den är ganska mäktig. Nästan lika bra som "Keep right on..." :P

Borde inte AIA som anglofil hockeyklack ha en liknande "anthem" ?

Furca: stämmer.. det var mäktigt

Sumo:

Sjunger dom den ihop då? De har väl den båda två?

Mindreader: Den stämningen är den bästa jag hört. Ifjol mellan Celtic o Liverpool så var det såå grymt när dom sjöng .. you never walk alone....

Josef: 60000 galna skottar......

Sv: Nu jäklar, upp i år!!
havsmussla: Bajen har sett stabila ut fram till nu. men den serien är för ojämn, Södra har däremot höjt nivån överlag så att säga..Både Bajen och Saik ser bra ut, Tror att vi är lika bra som dom faktiskt, vi har ju bara kamuflerat formen fram till nu.

Men ska man söka anledningar så är det ju så att vi gick på is väldigt sent, spelade få träningsmatcher..det kommer nog att bli bättre *hoppas*

havsmussla: Celticstämning?

elitseriestämning?! vad är det för nåt, tvinga oss inte att vara tysta ikväll....=) RBBBBBKKKKKKKKKÅÅÅÅ!

Fransson: elitseriestämning? den är väll inte så mycket att hurra för:) jag föredrar nog mer "celticstämning" fast i hockeyformat...

Sv: Nu är det F R E D A G !!!
Razzel: Ölen är inköpt och står på kylning ialla fall.

Go Rögle

Mindreader: jah det tror jag också, hammarby är jag dock otroligt imponerad av i år, tror de kan bli svåra....

Sumo: Hoppet finns alltid där, det är ju det jag mest av allt vill, skit i allt annat som fred på jorden och sånt trams...*S* Såg Troja matchen nu sist, tyckte att det verkligen såg stabilt ut, om det var Rögle som var bra eller Troja som var dåliga, kan jag inte säga, kanske en kombination, Kommer spelet att funka så kommer vi att vara med och slåss om en plats i Es....

Sportbladet har också skrivit lite om detta! Finns även en omröstning om detta där!

Broder Daniel: Jag tror faktiskt att Rögle kan gå upp i år fast att dom inte utökar elitserien.(vad säger du nu mindreader?)

Sumo: De kanske ska fundera på att värva den där liberon nu, om denna chansen dök upp! Tänk bara vilket lag Rögle skulle få om de gick upp i år och det blev lockout i NHL nästa år!

LÄNGTAR TILLS IKVÄLL!!

OE: Och dessa förbenade LIVLINOR som de patetiska elitledarna tjafsar om. Snacka om osportsliga, inkompetenta småbarn!!!

Broder Daniel: *S* Sumo är alltid negativ, och visst är det synd att ingen visste det innan säsongen startade, men det är ju lika, för alla lagen underifrån......

Broder Daniel: Det är jag kanske men jag vill inget hellre än att RBK ska upp.. Men om ledningen vetat detta innan säsongen så hade man kanske satsat hårdare!

Dessutom e jag trött på att mif räddas gång på gång.

Full rulle ikväll!!!

Sumo: Men Mif åker ur ändå, de klarar ju inte elitlicensen ;))

Sumo: Tycker att du e lite negativ! ;0)

dessutom e dett orättvist när lagen inte visste det när säsongen startade..

Men gärna elitserien ....

OE: Härligt, hörde detta på radiolan i morse, härligt igen!!!!!!! Elitserien here we come!

OE: tycker att dessa förslag kommer för tidigt. För mif ska inte ha sån tur en gång till...

Sv: SPORTBLADET!!!
Högra: Jag tänkte också börja titta nu, fan lägga ner när det börjar bli spännande.

KÖR PÅ DETTA I KVÄLL!!
I KVÄLL ÄR DET DE GAMLA, GOA SÅNGERNA SOM GÄLLER!!
DE SOM ALLA KAN!, SÅ VI FÅR EN STÄMNING SOM PÅ FORNSTORA DAR!!

HEJA HEEEJA RBK...JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fransson: Gött då blir det en fin kväll att se fram emot

Fransson: Det kommer att bli grymt ikväll.. längtar som fan..

Ses på Nick´s

Sumo: Var ska ni va innan sumo??

Pedersen: ja, vadå då...i kväll, kommer vi ha en sån elitseriestämning, så det är inte klokt!!!

två vinster i kväll!!

Pedersen: 12 bussar minst..

OE:
I morgon ser "JoJo" sin 174:e raka MIF-match, vilket blir någon form av svenskt rekord.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt denne arbetslöse (!) yngling.

OE: Så tänker dom lägga ner skiten nu när jag tänkte börja titta på det......

Stigsson: Att se fansen bli ännu mer patetiska och sprickan mellan dem och laget ännu större var riktig underhållning!

Sjukt..
E det sant att dom kommer med 15 bussar??

OE: Helt plötsligt så blev den där TV-serien intressant. Kan det vara ännu ett trix för att få upp tittarsiffrorna? :-)

Hofnar: Äntligen faller Percys luftslott mot marken!

"De verkar helt galna, Växjöborna" Karmas uttalande i HD
Ikväll ska vi visa vilka som e galna, och inte är det snållänningarna i alla fall!

havsmussla: så mycket behöver du inte oroa dig tror jag........men det skulle vara kul om vi kan stå upp ordentligt mot lakejerna...

Sorry, korrekt citat ska vara: "Vi måste bli kåtare, helt enkelt."

MIF lär åka buss från Timrå till Linköping, ca 55 mil. Hur ska det gå? 22 spelare och bara en toalett.

hehe jag börjar snart bli orolig för att alla röglefans inte kommer få plats på östraståplats ;) vilket aldrig hade varit fel, då fyller vi högra sittplats också...

Högra:
I annan artikel i AB, svarar Petri Liimatainen på frågan hur MIF ska ta sig ur den negativa trenden:

"Vi måste bli kåtare."

Är spelarfruarna underättade?

podde: det lär du märka, AIA lär stå på hela motsatta ståplats...

SPORTBLADET!!!
Sportbladet överraskar med ett bra urklipp från NE angående laget som spelar i samma serie som oss efter jul....

Möjligen kunde han i stället ha citerat direkt ur Nationalencyklopedin:
”Många hökfåglar, som häckar i tempererade områden, är flyttfåglar.

Sv: Slut upp på Nick´s
sillen: - Det finns bara 16 platser kvar hemma hos mej nu kl.13

Sv: Slut upp på Nick´s
Jepp, 4pers på Nicks vid 17-tiden!!! Ses där!

podde: Fäll ut vingmuttrarna så märker du var AIA befinner sig

Sv: Elitserien 2005
Putte-LL: Har hellre kvar MIF än att Växjö, Smålands poplag, lirar i högsta serien! :0)

GO RBK

Vartnånstans på läktarna står AIA placerad? Ska bli jäkligt kul ikväll med lite ös i hallen. Må bäste lag vinna på isen, på läktar´n vet vi ju redan vilka som vinner ;-)

« · 329258 · »