1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27190 inlägg · 5186 ämnen
« · 347944 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Here we go!
Mindreader: Det är väl inte publiken som tar ett lag till ES?Då skulle rögle varit i ES nu!

Sv: timeout
OE: Rögle tar man inte på allvar HIHIHI

Joinzzon: har det inte varigt botten perioder sen serien startat

Joinzzon: tycker mest att vi har haft bottennapp hela säsongen faktiskt....redan på försäsongen under värvningstiden*suckar* vad fan ska man hitta på nu då?? hoppas på en vändning i tredje...Tänk om växjö tar sig till SA..med det publiksnittet..så är dom snart i ES....

brass: skicka hem honom (Waltin) alltså.

Mindreader: Mest retligt är att vi tappat 7 av 12 pinnar mot Halmstad, dessutom på snöpligt sätt. Det hade räckt att vinna dessa matcher så hade vi varit klara för SA.

Det är j##ligt märkligt att vi nästan alltid ska ha en bottenperiod i varje match, speciellt på bortaplan :-(

chipsalgen: Man blir lessen nu är det i princip kört, men för alla trogna rögle fans finns det alltid hopp... även om man har svårt att tro det ibland..

Skulle Rögle förlora idag så är superfiaskot ett faktum.. En bedrift av Waltin att sabba den positiva trend som förut fanns!! Starkt!!!!!

De läcker stundtals som såll, som vanligt mao...

OE: Det gick inte idag..det gick med dom dåliga hemmainsatserna mot halmstad, västerås och bofors och oskarshamn

Får hoppas att dom kan vända nu. Måste ju vinna idag.

Forza Rögle

OE: Jag säger det igen. NÄSVALL! GÖR MÅL!=)

Mindreader: Nu ser det mycket illa ut!

Där gick det superallsvenska tåget...

mikael_puma: Härligt grabbar..ta nu timeouten för faannnn

10 minuter har växjö vänt matchen till 4-2 fan vad svagt Rögle

mikael_puma: Ser halvmörkt ut just nu du..

Sådär ja
4-2

Joinzzon: Det förra stämmer. 4-2=(

oscar_D: Jag har lagt märke till det under säsongen....

Joinzzon:
3-2 menade jag ju

Mindreader: Timeout är inte ett ord som existerar i Mats Waltins ordföråd... dröm vidare, nu är det på väg utför...

4-2 nu o det är gamla Rögle spelare (Arup o Peter Andersson) som är på väg o skjuta oss till Fortsättningserien :-((

bobbe: jag skulle vilja se at Näsvall gjorde mål i sin premiärmatch.
Rögle behöver 3 pinnar idag.

timeout
Ta en timeout för faannnn....innan det rinner iväg

3-2, ingen höjdare så långt av er, som det verkar.

Ebbe: Nu står de 2-2 enligt SWEhockey.

Ebbe: 2-2 kom nu istället..

Sv: Tomas Andersson
Ebbe: varför låter man Forsberg spela? Där finns bättre juniorer.

Rapport:

Växjö hade inne 2-2 pucken - men slut signalen hade gått.

Försvaret är som vanligt virrigt och Näsvall spelar bra men har än så länge inte gjort något jätte väsen av sig.

OE: Tror Tomas hade haft mycket goda chanser att knocka ut Forsberg åtminstone

OE: om han inte tog en plats i hammers så borde det ju inte vara enklare att göra det i rögle.. men men, man vet ju aldrig.. han e ju en riktig torped.. spådde tidigare efter att larsson o lindgren hade avgjort varsin match mot rögle att andersson skulle avgöra nästa.. kanske blir det så att han avgör mot oss istället.. om det vill sig riktigt illa..

Näsvall har nu fått en assist på Henkes 2-1 mål. Arlbrandt var tydligen fel.

Yngligen: Minns en match när han hoppade in och ersatte en skadad Togge. Tomas satte fart på hela laget. Tror det var mot Mora i Superallsvenskan...

OE:Det är en duktig spelare så varför inte?

fjalar: Jag tror han hade haft goda chanser att spela till sig en plats.

OE: det förstår jag, men för honom e det väl ingen vits.. hämmar ju honom lika mycket om han får nöta bänken i rögle som i hammers

Matchchatten!!??
Varför funkar inte AIA:s matchchat??
Det e ju roligare när man är flera : )

fjalar: Tycker vi kunde plocka hem Tomas och bredda truppen.

Sv: FAN!
metal guru: Det går snabbt i spelet här. Fortsätter det så, så kan vi räkna med typ 45-34 till rögle:D

Here we go!
Härligt! Två mål inom 34 sekunder! Fortsätt så!

rogle_andy:
nu bidde det 1-2

Ebbe: jo det e ju klart, han vill ju spela.. vettig lösning.. tråkigt för oss dock..

JAAAA! 1-1

FAN!
1-0 till Växjö redan fan vad dom släpper in mål snabbt varenda borta match

fjalar: Riktigt vem som tog honom till Jonstorp vet jag inte men jag tror han velat dit av egen vilja. Sen tränars ju Jonstorp av Lundmark som var assisterande i Rögle förra säsongen, han vet vad han går för.

Ebbe: hade gärna sett att han hade stannat, väldigt energisk spelare.. hade vi lånat honom förra säsongen så hade han varit given i truppen.. men nu när det har gått såpass bra så blev det lite väl tufft att ta en plats, tanken från början var att man skulle köra med fyra femmor en bra bit in på säsongen, för att sedan gå ner på tre, skiftet kom tidigare än planerat o andersson/luukkonen blev lidande för det.. men hade han varit kvar han hade nog fått sin chans nu när skadorna duggar tätt.. men av vad jag har hört så var det rögle som plockade hem honom, de(ni) ville inte se honom nöta bänken i halmstad, bättre att han får spela o utvecklas i jonstorp.. vet inte om det stämmer, men låter ju ganska så vettigt.. nåja, bara att önska honom lycka till

fjalar: Nepps men jag kan inte fatta hur ni i Halmstad kunde släppa honom. Han är ruggigt bra när han får till det.

Tomas Andersson
ngn som har koll på hur det går för honom i Jonstorp?

« · 347944 · »