1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27220 inlägg · 5186 ämnen

Alltid på läktar'n, vi vinner alltid...

267867 · » Till forumet

Sv: Alltid på läktar'n, vi vinner alltid...
P: vad är det jag ska läsa. Du kan alltid göra ett citat för det du menar jag ska läsa.
Har läst igenom artikeln men hittar inget ?? hmm......... hej då

P:
Smurfigt värre, alltså...;-)

Bagarsmurfen: Maktigt att vi nu har TVÅ smurfar som besöker Rögle-snacket. Hasse är ju vår egen lilla smurf.... =)

Bagarsmurfen: Absolut =)

P:
Brukar du glömma att ta lugnande medel, eller?

HasseT: HASSE!!!! LÄS FÖR F-N!!!

Bagarsmurfen: tror att du menar motgång? men det är ganska svårt i medgång också.. men lättare än i motgång iallafall!

...iaf inte i tillräckligt stor utsträckning.

HasseT:
Jo, det är ju inte så svårt att få med folk att sjunga i medgång...Något som ab inte tycks ha tagit i beaktning..

P: Aftonbladet ser nog bara till hur högt klackerna sjunger... eller nja. jag vet inte riktigt vad dom menar. Vi skulle säkert kommit högre om alla kunde sjungit i kvalserien också.
På sångsidan vinner vi ju helt klart... färgestad sjunger bara 'fäääärjeeeestad' och nån annan. Frölunda sjunger bara 'Fröööööluuuunda' och Frölunda e bäst frölunda... o.s.v, inte mycket till sång precis.
Bye bye...

P: Om inget annat så lär ju Waltin ha hört det upp i Linköping :)
Melin kommer nog bli besviken om förväntar sig något speciellt eller orginellt hos White Ladies (antagligen skiter han visserligen i vilket :).

Alltid på läktar'n, vi vinner alltid...
Skönt att Aftonbladet till skillnad från Roger Melin lätt kan se att AIA slår White Ladies på läktaren =)

"Som alla andra gånger, inga egna sånger. Bara ta från andra är allt ni klarar av, stackars pack, stackars pack, ni är Sveriges sämsta klack!"

267867 · »