1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27190 inlägg · 5186 ämnen

Artikel..

Artikel..
Har för första gången detta året hittat en artikel på expressens hemsida om Allsvenskan och då handlar den om ja kanske inte allas favorit från igår, Morgan Johansson.

Läs mer : expressen.se/article.asp?id=126142

Sv: Artikel..
Ebbe: De slår till stort och har en artikel om Hammarby. Det är inte direkt överraskande att de ska skriva om ett Stockholmslag när de för en gång skull skriver något.

badkar: Jag upptäckte den artiklen strax efter den med Morgan Johannsson men man kan ju säga att man inte blev förvånad..

Ebbe: De borde kanske ha nämnt att Morgan gjorde en av sina sämsta matcher igår dessutom. Brukar inte tycka att Morgan är så värst dålig, även om man ibland kan reta sig lite på att han släpper rätt mycket hakningar osv. Men igår var rent utsagt horribelt. VIK:s grishockey tilläts fullt ut. Inget ont om VIK eller så. De hade ju redan proklamerat att de skulle spela tuff, tråkig grishockey, vilket iofs är en bra taktik när man möter ett spelande topplag. Men att Morgan låter det användas fullt ut är rent ut sagt uselt. Slagsmålet i andra får Morgan ta på sig och han ska vara glad att matchen inte urartade till slut. Man kunde se både att Rögle och VIK spelarna blev alltmer frustrerade över att han släppte det mesta. Spelet blev ju helt förstört!!

Skärpning till nästa match Morgan!!!!!!!!

Mygel: Han erkände dock i dagens KvP att han gjort en del misstag i matchen...åfasen, det hördes...han blev dock bättre efter daniels bröstvärmare.

Såg Vinnerborg döma på C+ idag. Nästan lika dålig. T om Arne och Ankan sa att han var dålig. VARFÖR ska vi drabbas av dessa trojanska hästar i domarled??

Kingen: Ulrik Blind dömer derbyt på söndag!!!

Fransson: Ulrik LINDH är faktiskt en godkänd domare, tror han kommer göra en bra match i derbyt.

OE: alla har sin åsikt, jag anser att han har gjort många felbedömningar när han har varit i Ängelholm...

om 24 h och 30 min rullar bilen till Mörrum

Förlåt mig, 29 h ska dt ju vara

Fransson: Vad yrar du om? Vad ska du göra i Mörrum på lördag?

badkar: tja...fiska lite..

nä...17 h, ska det ju vara....är lite trött nu.......

« · 139259