1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27198 inlägg · 5186 ämnen

Hasse T

Hasse T
Hasse...Hasse... Jag känner inte dig och jag vill inte på nåt sätt såra dina känslor eller bli ovän med dig. Dock blir jag mer och mer frustrerad av att läsa dina meningslösa inlägg här. Om du kommer med bussen till O-hamn eller inte är väl knappast av allmänt intresse? Har du frågor gällande bussresorna kan du väl ta det via mail med Belix, eller lyft luren så slipper du vänta på svar. Eftersom du har moppe antar (eller snarare hoppas....) jag att du är i 15 års åldern. Vi vet nog alla hur knapert det är med pengar i den åldern, men har man inga så kan man ju inte hänga med. Jag är ca 10 år äldre än du och jag har inte heller några pengar = jag får stanna hemma. På enklaste sätt.

Att vissa reagerar som dom gör på dina inlägg beror ju på att du kör med det ökända jag-väntar-att-anmäla-mig-tills-jag-vet-om-polarna-ska-gå-på-festen-syndromet. Vilket leder till att ingen kan planera. Förmodligen (ej konfirmerat) för att undvika att alla gör som du så offentliggörs inte hur många som har anmält sig eller hur många platser som finns kvar.

Jag kan inte tala för andra men åtminstone jag betackar mig för dina inlägg angående bussresor, som inte är av allmänt intresse. Ring Belix nästa gång är mitt tips eller skicka mail.

Med mycket vänliga och hjärtliga hälsningar

Mange

« · 193485