1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27187 inlägg · 5186 ämnen
« · 123822 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Rögle i Halmstad
UNDERBART!!!

Segersviten är 3-0 gott folk!

Där rök det tipset. Men vad gör det när man krossar Hammers, det bjuder jag med glädje på. Grattis Rögle!

DET ORDNADE SIG TILLSLUT JUH 6-3 TILL RÖGLE TVÅ MÅL I LPPEN BUR

Ännu, bättre....3-6 !!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ALLAS VÅRAN TORGNY LÖVGREN
5-3 TILL RÖÖÖÖÖGLLLEEEEEE

nu rök deras målvakt med ja

RBK-Micke:
Åhhh va jobbigt Karma utvisad 58.02

Nu ser det helt plötsligt inte så bra ut längre. Men ännu ligger det inom mitt tips, 3-5.

Grattis Stoffe!
Till säsongens första mål även om du fick Jackes i premiären

Härligt Stoffe, 1-4!

rögle forever:
Schyst
Jag har snart 32 timmars helgarbete framför mig :-(
Så du man ta en öl för mig oxå

Enligt rapport från hallen verkar det stabilt. Dom dominerar stundtals och även klacken tydligen.

PP-målet var tydligen en engångsförseelse, men man har ju haft fel förr.

Joinzzon: jag firar gärna för er med

Svenne:
Det var ju bra gjort av Skugge att ta med sig en av deras bästa backar ;-)

Och så matchstraff på Skugge, Gott att de yngre tar för sig och inte tar nån skit..
Men är det inte Pelles jobb att få matchstraff ? :-))

rögle forever:
Tänk på oss som ska jobba i natt ...

grabbar kvällens tredje öl e öppnad SKÅL för en GRÖN-VIIT SEGER

Ett tag trodde jag att förloppet från Tranåsmatchen skulle upprepa sig - hoppas det inte blir så. Det är onödigt spännande.

RBK-Micke:
Togge - Mossa - Nordqvist verkar ha lekstuga i kväll :-)

japp där satt den med o vem var det inte om min favorit torgny lövgren

Oj - det var svettigt ett tag.

Joinzzon:
Svenne:
Ja o jag som aldrig brukar tippa på Hansson, men det gjorde jag idag ... undrar varför

Härligt att dom lyckades i PP för en gångs skull.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FINNS BARA EN TORGNEY LÖVGREN EN TORGNY LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVGREN 2-0 TILL VÅRT RBK 2-0.....

Rögle i Halmstad
Jaaaaaaaaaaaa.. Härligt Månsson !!! Den killen är fenomenal på att göra första målet...
Varför tippade jag inte honom ??

Välkomna
Hej på er!

Hoppas på en bra och rolig match ikväll. Hoppas också att domaren är bra, det verkar inte alltid vara fallet i allsvensk hockey. :)

Välkomna!

Sv: Strejk
Alltid där: Då åker vi :)

Något helt annat..
Även om jag inte är nåt fan av Timrå så tycker jag det är kul att se att man kan klara sig i ES även utan att vara en storklubb med astronomiska spelarkostnader. Lagspel vinner över stjärnor (vilket Malmö börjar fatta nu efter nästan 15 år :)

VI SKA PÅ HOCKEY I HALMSTAD

snart är det dags att åka

VI SKA PÅ HOCKEY I HALMSTAD

Eliasson: INGEN STREJK.

enligt Radiosporten gäller följande:

Domarstrejken avblåst

Det blir ingen domarstrejk i den allsvenska hockeyn fredagskvällen.

Bara några timmar kvar till nedsläpp kom Svenska ishockeyförbundet och den allsvenska hockeydomarföreningen överens om ett tvåårigt avtal.

Eliasson: Titta längre ner.

Strejk
Tjena RBK-fans
Ni vet att kvällens matcher kanske inte blir av! Det hänger just nu på om domarna tar förbundets bud på ny matchersättning.
Jag kan inte fatta att en domare (1100:-) i allsvenskan har mindre betalt en en linjedomare (1400:-) i elitserien.

3 Timmar 13 Minuter
SNART...

Sv: Välkommna till Halmstad
OM några timmar rullar bilen uppåt i landet!!!!

Fy fan va gott de ska bli!!!!

Disco i Halmstad, vi ska på disco i halmstad.....

Sv: Inför matchen
Griffy: Jag hoppas att Rögle vinner med 6-2 ikväll i Halmstad och mål gör Jonas Nordquist 3, Mangus Eriksson 1, Mattias Månsson 1, och Björn Lindén 1 mål lycka till Rögle ikväll????

Fortfarande ingen som åker från Helsinborg till Halmstad idag???
Meddela mig isåfall.
070-7720338

Mygel: Jag hoppas att det är många Rögle Supporters ikväll i Halmstad och att dom ska ha trevligt kväll och håller på Rögle så klart för en seger mot Halmstad Hammers.

Sv: Nu är det igång igen!
Mygel: text-tv sid302: DET ÄR IMNGEN RISK ATT DAGENS TOLV MATCHER BLIR INSTÄLLDA!!!!

Nu är det igång igen!
Domarstrejken kan utlösas idag enligt Stockholmsbladet:

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,209296,00.html

Hade varit bra om man visste detta innan man satte sig i bilen och åkte 14 mil till Halmstad. /:

Är det någon som skall till Halmstad som har plats över. (buss el. bil??). Är sugen på att se matchen ikväll!

Svara här om nån vet el. sms till 070-7720338.

OE: Jag vet hur mycket tid det tar jobbar med samma sak själv.

Återigen ta inte kritiken personligt.

Men nog borde det vara självklart att Du som ansvarig för hemsidan får laguppställningen inför en match så fort den finns tillgänglig och att den finns på hemsidan samtidigt som tidningen kommer ut.

Det borde ligga i Rögles intresse.

Jobba på - Alla till Halmstad

Alltid där: Allt handlar om prioriteringar. Jag har inte hemsidan som något heltidsjobb.

Beträffande att själv leta upp information; Det precis det som jag lägger ner mycket tid på för att göra sidan så komplett som möjligt. Om du bara visste hur mycket tid som går åt till att leta upp information!

OE: Ta inte kritiken för personligt.

Hinke har kunnat lämna rapporter förr från bortakamper, någon kommentar från Melin eller spelare borde väl inte vara omöjligt att få.

I dagens tidning kan vi läsa citat

"Rögle-målet vaktas den här gången av Magnus Wennström, varför Jens Iwarsson inleder på bänken.
- Så här i seriens inledning ska de få stå varannan match, förklarar Melin.
Rögle gör ytterligare en ändring. Martin Ericsson ersätter Daniel Larsson som back i andrafemman.
-Martin behöver matchning. Därför får han chansen i den här matchen, säger Melin."

Man får kankse leta upp informationen och inte bara vänta på att den ska komma av sig själv.

Jobba på - Alla till Halmstad

Alltid där: Har inte fått in någon laguppställning.

Det är svårt att skriva referat när man inte är på matchen ifråga.

Inför matchen
Jag saknar "inför matchen info" på officiella.

Det utlovades laguppställning inför varje match i Hinkes hörna men icke så denna dag.'

SMS o historik i all ära det är ju trots allt för att bli uppdaterad om nuet som jag besöker hemsidan.

Saknaden av Hinkes kröniker är enorm och något lite om Tranås matchen hade väl inte heller varit för mycket begärt.

Jobba på - alla till Halmstad i kväll.

Sv: Flaggan!
Haggeman: håller med...den luktar fan inte gott, jag tror att Ljunggren har den som täcke på nätterna.....

OM 4 H OCH 15 MIN RULLAR BILEN MOT HALMSTAD!!!!

SMS
Hittils har vi fått in 54 st beställningar. Vill Du ha SMS och från och med ikväll måste du beställa innan 16:00.

Sv: Halvgammal sång
Patrik: Mycket riktigt! Det var Stellan som komponerade den sången på väg till premiärmatchen i Ljungby hösten 1998. Han är kung!!!!

Flaggan!
Ljunggren, ta nu med flaggan ikväll, bara du luftar den först!

« · 123822 · »