OE: Det e sant. Men för en fattig student med bra internet uppkoppling så är det enklare att smyga in på aftonbladet.se eftersom de lägger ut allt i motsats till Expressen :)
OE: Kvällsposten skriver mycket om Rögle efter varje match, från en halv sida till en hel. Alf Karlsson som brukar skriva om Rögle tycker jag är en bra skribent.
På måndag kan man chatta med Aftonbladets sportredaktör på aftonbladet.se. Se till att ställa honom mot vägen med frågor om Stockholmsfixeringen. Fråga honom varför 90% av artiklarna som rör allsvenskan handlar om Norra allsvenskan och då Hammarby och AIK. Ska man vara en rikstäckande kvällstidning så får man oxå sprida ut reportagen över hela Sverige!
nicke: Magnus har varit näst intill felfri hitills och han verkar bli bättre och bättre.Har han 1 - eller 2 årskontrakt?... för att det hade varit bra om han hade kunnat stanna nästa säsong också, han e verkligen utvecklingsbar.
Alltså Eriksson & Josefsson kommer att bli så jävla viktiga får Rögle iår. Bra bakåt, båda är målfarliga. Helt enkelt suveräna båda två. Tror inte jag ljuga om jag säger att det är SA bästa backpar.
ledansk: det har varit mer publik på matcherna kom du ihåg när dom t.o.m låg i div 1.. det ringlade köer till matcherna.. men förra året var ju uselt.. inte under 1950 i år??.. än så länge.. förra var typ 1400 på 2 matcher.. uselt..! Orkar verkligen Hansson va ensvikare i den åldern?!
Ebbe: han fick inget Röglehjärta alls, när han gick till Linköping blev han ju hatad som f*n. kommer ihåg att publiken sjöng: slå ner Peter Casparsson, slå ner Peter Casparsson!!
ASså grabbar nu får ni skärpa er.. för tusan.. se till och komma på hemmamtcherna iaf.. det va inte många som stog i klacken igår... även om dom som var där sjöng på bra..visa lite still och klass lite stöd åt Rögle.. gå på våra hemmamatcher i klacken!!
FredrikM: jag tror inte jag har mer pengar än nån annan student......jag har själv stor förståelse för att folk stannar hemma, jag hoppas bara att det finns några tokar som åker dem 5 timmarna i bilen för att stötta rögle.....
Svenne: Ack, då skulle jag inte gett honom de där hundralapparna för att spela ner dem då? :) Nä det är sant det du säger. Men han får gärna stanna där o åka med dem ner till kvalserien då det ännu en gång kan skanderas den ramsan :)
Mygel: Inte en chans att han vill föra ner de. För mig är det en logisk fortsättning att han spelar i Malmö nu. Med tanke på hur han bara stack till Linköping efter att ha sagt att han trivs i Ängelholm och ville stanna länge har jag inte haft något till övers för honom. Minns bara ramsorna så fort han visade sig härnere. "Slå ner Peter Casparsson". Så behandlas inte en spelare som gått ifrån klubben på ett schysst sätt.
HasseT: nej det vet jag...men alla har inte så långt till hemmamatcherna som jag heller!
Håller alla så mycket på Rögle som man skriver att man gör här så borde det trots allt vara en del folk som ställer upp för laget och åker och ger sitt stöd....
Ni har väl hört att Malmö har värvat en 35:åring, som dom inte vill berätta vem det är...
När det var Rögle-Troja, såg jag Stephan "lillis" Lund i kön till biljetterna. Roger Hansson är 35 år...och förresten, vad skulle Stephan Lund göra på rögle en fredag....den enda dag en han har ledigt från Elitserien?
Hej på Er Vilket lag tror Ni gjort mest mål i allsvenskan med reducerat antal spelare, rätt!! Vi är livsfarliga när vi får en spelare utvisad, faktiskt gör vi nästan fler mål med en spelare mindre än med en spelare mer. det börjar banne mig likna Dave Poulin säsongen.........
Tuborg: Det lyser skadeglädje om dig. han var väl inte kaxigare än nån annan i Hammers, däremot spelade han bra. Tänk om det hade varit någon av våra spelare som råkat ut för motsvarande. Det måste vara ett helvete att råka ut för en sån smäll oavsett om man heter Kåberg, Nyström, Starck eller Josefsson. Tänk på det!!
En bra målvakt växer när motståndet blir bättre. Om Wolle eller Jesse gör det överlåter jag till dom som vet det bättre att avgöra. Just nu tycker jag att dom gör ett bra jobb med tanke på de frilägen som brukar uppstå med ett anfallande lag. Denna diskussion är kanske mer på sin plats i slutet av säsongen, när vi ser hur det går i superallsvenskan och förhoppningsvis kvalserien.