Jag förtsår inte att de satsar på en målvakt när de redan har två hyfsade.... Vår gamle Spasic är ju deras andra målvakt så varför inte testa honom??? Nej jag tycker att Hammers är ute o reser... kanske reser de ändå ner till div 1??
Stigsson: Instämmer i hyllningarna av Josef. Även stort grattis till honom för målet i söndags. Han har helt klart varit det nyförvärvet som har överraskat mest. Hade varit jävligt skönt om vi kunde få honom att kladda ner en liten kråka på ett kontrakt efter säsongen.
Sen trodde jag att man hade fyrfaldiga leven för folk inom familjen och Skåne. Resten får nöja sig med tre i bästa fall :)
Håller på rbk: Trodde inte att ni skåningar höll på med fyrfaldiga leven. Vad jag har lärt mig så hurrar skåningar endast fyra gånger för kungen eller fosterlandet i övrigt ska det vara tre leven?
I sina försök att kunna etablera sig i allsvenskan så har dom nu lånat en målvakt från LinKÖPing Daniel Sperrle heter han visst ska ge stabilitet i skutan :-) behövs nog mer än så
Ja må han leva , ja må han leva , ja må han leva ut i hundrade år ja visst ska han leva javisst ska han leva ja visst ska han leva ut i hundrade år!!! Ett fyrfaldigt leve för Daniel , han leve HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!! Hoppas att du får en trevlig födelsedag Daniel... Men ät inte för mycket tårta så du inte orkar ladda om tills morgondagens match.....
Tack fransson, nu är äntligen jag inne på gästboken så att det är någon med sunda åsikter... .... Jasså du kan se Rbk- västerås? Vad skönt att inga Landskronabor kommer då kan vi vara lugna ..... Eller du kommer junior???
Ebbe: jag vet, men Stockholmsälskarna Aftonbladet, är ju inte kända för att lägga ner så mycket energi på skånelagen, men det var en trevlig läsning!!!
"Därför det var ett riktigt bra tryck i hallen. trots att det bara var 2500 personer. Kändes magiskt. Något som är miljoner ljusår bort i Smidjegrav. Tyvärr."
Själv tyckte jag det var katastof stämning igår. Riktigt tyyyyyyyyyyyyyyyyyst långa stunder.
Ni som vill med till Mörrum på fredag säg till på onsdag... Nu ska vi hjälpa Rögle till revanch ... Mörrum ska inte tro att dom är så jävla bra... .. . Vi ska upp till elitserien igen...
Efter att återigen fåt smaka på segerns sötma ser jag fram emot matchen mot Västerås, ett forna storlag på väg upp igen!
Men detta ska väl inte skrämma våra grönvita hjältar!
Hoppas bara att stödet från klacken fortsätter att vara starkt även på bortaplan, tänker i första hand på Bofors borta den 27:e. I Karlskoga brukar vi inte bli många, en tradition som SKA brytas, fler än 10 pers ska vi kunna bli!
Fransson: Det är en människa och tillika kontrakterad Röglespelare som bl.a. gjorde mål i eftermiddags. Han har en åsikt som förmodligen avviker från din. Gör det honom till en idiot?
....e mif-fan....läste det på sledgehammers hemsida...när han lirade i Halm,stad blev han intervjuav av en i sledgehammers...han andra favoritlag är hammers var HIF i fotboll och mif i hockey......va faaaan é det??????
Fransson: du får nog inse du är efter mig inte bara i tipparligan utan även i gb :-) känn dig slagen på förhand. Ja ja det är denna omgången jag kan vara spydig sen är allt som vanligt igen
låta bli att berömma Jonas Nordquist, vilken härlig spelare. Vilka dragningar, vilka tekningar, vilka smarta framspelningar. Härligt att han valde RBK. Motsatsen kan man säga om MIK:s Simons, vilken tur att han valde MIK och inte RBK. Grattis Rögle till J.N och ytterligare en seger och väl kämpat, alla i laget!