1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27198 inlägg · 5186 ämnen
« · 197267 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Nu gäller det!!!
Fan oxå 1-2! Kom igen nu rögle!!!!!

Nu gäller det!!!
Tredje igång på Hovet!

Håll ihop detta nu RBK, för Stoffe!!!

Matchen med stort M
Snacka om det kommer bli tryck på Söndag!!

Sv: Det går RBKs väg
har hört från en kompis i stockholm att det e en hel långsida i hovet som håller på rögle men det e ingen som skriker hoppas att de hör det här nere ifrån.

*aia sången ekar på hovet*

Sv: Matchen
noterbart att alla söderlagen leder just nu

Sv: Tredje är igång i Skellefteå
Nu går det bra för söderlagen!!

Matchen
FAN VAD GOtt alla till ladan nu så ska vi visa lappjävlarna vilka som spelar bäst ishockey=) VI ÄR RÖGLE VI ÄR RÖGLE AIA VI ÄR RÖGLE VI ÄR RÖGLE SUPER RÖGLE AIA

Tredje är igång i Skellefteå
Håll tätt nu MORA så att RBK kan skaka av sig SAIK på söndag!!

Zoid: jo jag vet! skit samma om hammarby skjuter 100 och RBK 20... det är målen som räknas!!!

Elitserien here we come!

hilding: Men....
Rögle har skjutit 26 skott och Hammarby 20 efter 2 per.

hilding: Bajen får ha pucken så mycket de vill, bara de inte överlistar Wennström.

Har sällan varit med om bättre spel borta av RBK...kan räcka hela vägen.

Alla till ladan på söndag!!!

verka som om bajen hade haft det bästa spelet, men Rögle hade spelat smartare och satt sina läge..

Zeke65:
Ja hur GÖTT ser det ut egentligen...??
Underbart!
Hoppas att de kan hålla nollan i kväll!

Zeke65: fan alltså! Ja blir lite rörd fan, fan va gott, kämpa nu Rögle o på söndag så ska hela jääävla taket lyfta på hallen

Det går RBKs väg
SAIK- Mora 0-0 efter 2 perioder
Löven-IKO 1-2
Bofors-AIK 2-1

GO RBK!!

Sv: 2-0
fritte rbk: Jodå de sänder lite då och då.

Hagge: Sänder de fortfarande på radion från Röglematchen????

Rbk sätter fart, de blir seger såklart, AIA sången ekar på hovet

2-0!!!!!!!!!!!!!!
Säger bara JONAS NORDQUIST!

Sv: Yes!!! 1-0 till RBK!
Zeke65: OK! tackar för det!!

hilding: 4500!!

Det kommer bli elitserien för RBK!

2-0
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0-2 RBK come on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA 2-0 NORDAN!! HÄRLIGT RÖGLE!!

Hoppas nu bara dom kan hålla i detta och stänka in en puck till innan paus!! det hade varit underbart..

förresten nån som vet hur många tar ladan in??

stefanstefan: DU hittar en länk på förstasidan här på Röglesidan så finns där en länk med Belix och vegas fotosida

stefanstefan: här kan du följa via nätet!!

Verkar som resultaten går RBK:s väg ikväll!! Löven ligger under hemma med 2-1 och skellefteå har bara 0-0 mot gnaget!!

Lutar åt fullsatt på Söndag!!!

Haribo: ursäkta min okunskap men Belix hemsida? Var hittar jag den?

stefanstefan: KOLLA HÄR

stats.swehockey.se/online/todaysgames_90111.htm

Klicka på Live.

Lycka till!

stefanstefan: Ja du kan gå in på Belix hemsida och sedan klicka på onlinechatten

fritte rbk: Mora har fortfarande 0-0..undra hur länge dom kan stå emot Världsmästarna från Norra...

Någon som vet om man kan följa matchen online någonstans liknande som man kunde mot Oskarshamn???

Trogen: Fy fan va gött!!!!

Zeke65: Oskarshamn leder över Löven......

Yes!!! 1-0 till RBK!
Karmhag gör första målet i PP!!!!

Håll i nu RBK.

Go AIA
Lyssnar på radiospporten och vad hör man i bakgrunden??

Rögle "klapp,klapp,klapp"

Gött!!

0-0 efter första
Rögle börjar som de ska. Klarar första perioden 0-0. RBK vinner skottstatistik 12-11.

Go RBK!!!

nu var vi igång!!
Då var äntligen matchen igång nu väntar vi bara på första målet som naturligtvis blir Rögles. fan va synd att man inte kan vara där uppe, fan jag ville verkligen dit!!

vi ska upp i år.

Vi e bästa grönvita laget //ECO

Sv: Belix Bilder
mn båstad: Kunde inte komma ut på nätet varken i måndags eller tisdags därför så blev det inga bilder förrän nu. Och i söndags så var gubben trött.

Belix: Vi har absolut inga krav på dig! Men eftersom jag inte hade möjlighet till att åka med så var jag väldigt sugen på att se lite bilder på vad jag gick miste om, vilket jag förstår i efterhand var väldigt mycket, jag undrade bara vad som hade hänt för du brukar hålla med god service och lägga upp bilderna väldigt snabbt efter matcherna.

Du ska ha ett stort tack för alla bilder som du och Vegas håller oss med.

Belix: Kanonbilder! tackar vi för!

Var finns!
var kan man fölija rögle i kväll?

Hade vi inte nåt som man kunde se online och chata samtidigt?

Kan medela att äntligen så har jag kunnat skicka upp bilderna från i söndags. Matchbilder och lite från resan. Vi får hoppas på att ni acepterar bättre sent än aldrig.
Har även satt igång onlinchatten om ni kan stå ut med reklamfönstret.
När det gäller dom anklagelser om att vi tar ut oskäliga priser för resan och alla andra antydningar om vad vi gör i styrelsen. Så har det stötts och blötts här men är det någon mer som har åsikter så finns jag i hallen på söndag.

Jahaja..?!?
Och här kommer dagens huvudrubrik och kioskvältare i Aftonbladet. Tydligen tar LHC till vilka metoder som helst för att undvika kvalserien...

Rubrik: Rysk radar smugglad till Linköping

FORZA ROGLE
Foljer online idag fran sodra Bosnien. Hoppas pa minst en pinne och topp match mot Skelleftea hemma pa sondag. Det ar inte klokt att man missar det men men....tillbaks mot Bajen hemma.

AIA nr 10

Sv: Bajen borta...
kkaallee: Fråga: Är du medlem i AIA?
Om svaret är nej, så behöver du inte bry dej så mycket över att AIA:s medlemmar får betala för höga priser.
Fixa din resa själv och skit i oss!
Är svaret ja, så vet du vilka personer i styrelsen du kan vända dig till med din kritik. Du är dessutom välkommen att kandidera till styrelsen, som kommer att väljas i samband med föreningens årsmöte. Den nuvarande styrelsen är bara en interrimsstyrelse, och om folk inte gillar hur det sköts är det bara att välja andra folk, som du och alla andra har förtroende för.
T.ex. för egen del är min uppgift i styrelsen att sköta hemsidan, och någon annan får väldigt gärna ta över det arbetet efter årsmötet.
Slutligen - du upprepar dej hela tiden, trots att du fått svar på dina frågor. Detta är inte särskilt läsvärt för gästbokens besökare, och om du inte har något nytt att komma med blir det papperskorgen.

Sv: Bajen borta...
kkaallee: Pengarna bygger upp ett kapital till föreningen så att vi får mer möjligheter att erbjuda aktiviteter till medlemmarna. Normalt sett är en ideell förenings enda inkomst medlemsavgifterna och AIA:s medlemsavgift ligger på 100 kr. Jag hoppas du själv vet hur lite man kan göra på en hundra lapp.
Områden där pengarna kan användas är mindre attraktiva bortaresor, supporterfester, souvenirer, pris till fansens spelare etc etc. Vidare så måste föreningen ha pengar till löpande kostnader som hela tiden uppkommer. AIA funkar helt enkelt som en helt vanlig ideell förening.
Du tycker att man ska anpassa priset efter hur många som åker. Varsågod o anordna du sådana resor. Du kommer att ha ett kaos efter ett litet tag o du kommer inse att föra bokföring o dylikt samt planera verksamhetsåret inte blir det lättaste.

Sv: Inför matchen?
mn båstad: OK! 2-4 ikväll!!

Haggeman: Dem brukar inte lägga upp någon inför matchen när det är bortamatch, det är bara när det är hemma!

Haggeman: det kommer nog ska du se

« · 197267 · »