har hört från en kompis i stockholm att det e en hel långsida i hovet som håller på rögle men det e ingen som skriker hoppas att de hör det här nere ifrån.
FAN VAD GOtt alla till ladan nu så ska vi visa lappjävlarna vilka som spelar bäst ishockey=) VI ÄR RÖGLE VI ÄR RÖGLE AIA VI ÄR RÖGLE VI ÄR RÖGLE SUPER RÖGLE AIA
Då var äntligen matchen igång nu väntar vi bara på första målet som naturligtvis blir Rögles. fan va synd att man inte kan vara där uppe, fan jag ville verkligen dit!!
Belix: Vi har absolut inga krav på dig! Men eftersom jag inte hade möjlighet till att åka med så var jag väldigt sugen på att se lite bilder på vad jag gick miste om, vilket jag förstår i efterhand var väldigt mycket, jag undrade bara vad som hade hänt för du brukar hålla med god service och lägga upp bilderna väldigt snabbt efter matcherna.
Du ska ha ett stort tack för alla bilder som du och Vegas håller oss med.
Kan medela att äntligen så har jag kunnat skicka upp bilderna från i söndags. Matchbilder och lite från resan. Vi får hoppas på att ni acepterar bättre sent än aldrig. Har även satt igång onlinchatten om ni kan stå ut med reklamfönstret. När det gäller dom anklagelser om att vi tar ut oskäliga priser för resan och alla andra antydningar om vad vi gör i styrelsen. Så har det stötts och blötts här men är det någon mer som har åsikter så finns jag i hallen på söndag.
Foljer online idag fran sodra Bosnien. Hoppas pa minst en pinne och topp match mot Skelleftea hemma pa sondag. Det ar inte klokt att man missar det men men....tillbaks mot Bajen hemma.
kkaallee: Fråga: Är du medlem i AIA? Om svaret är nej, så behöver du inte bry dej så mycket över att AIA:s medlemmar får betala för höga priser. Fixa din resa själv och skit i oss! Är svaret ja, så vet du vilka personer i styrelsen du kan vända dig till med din kritik. Du är dessutom välkommen att kandidera till styrelsen, som kommer att väljas i samband med föreningens årsmöte. Den nuvarande styrelsen är bara en interrimsstyrelse, och om folk inte gillar hur det sköts är det bara att välja andra folk, som du och alla andra har förtroende för. T.ex. för egen del är min uppgift i styrelsen att sköta hemsidan, och någon annan får väldigt gärna ta över det arbetet efter årsmötet. Slutligen - du upprepar dej hela tiden, trots att du fått svar på dina frågor. Detta är inte särskilt läsvärt för gästbokens besökare, och om du inte har något nytt att komma med blir det papperskorgen.
kkaallee: Pengarna bygger upp ett kapital till föreningen så att vi får mer möjligheter att erbjuda aktiviteter till medlemmarna. Normalt sett är en ideell förenings enda inkomst medlemsavgifterna och AIA:s medlemsavgift ligger på 100 kr. Jag hoppas du själv vet hur lite man kan göra på en hundra lapp. Områden där pengarna kan användas är mindre attraktiva bortaresor, supporterfester, souvenirer, pris till fansens spelare etc etc. Vidare så måste föreningen ha pengar till löpande kostnader som hela tiden uppkommer. AIA funkar helt enkelt som en helt vanlig ideell förening. Du tycker att man ska anpassa priset efter hur många som åker. Varsågod o anordna du sådana resor. Du kommer att ha ett kaos efter ett litet tag o du kommer inse att föra bokföring o dylikt samt planera verksamhetsåret inte blir det lättaste.