Får ju säga att det är på väg åt rätt håll i o m ACDC..Men jag tycker nog att man kunde valt nån lite hårdare låt, typ Thunderstruck..Annars tror jag att Love Gun med KISS hade kunnat passa bra..men men, smaken är ju som den är..=)
Jag läste att ni pratade om speakern vi har i Ängelholms ishall. Jag vill bara säga det att sämre speaker i landet finns inte. Det skulle varit en kvina på 30-40 år i denna lilla ishall. Dessutom hör man aldrig vad han säger.
Ljunggren: Vad jag tror är att jag skulle vara väldigt förvånad om det visade sig att White Ladies skulle hitta på en egen sång. Men det är bara vad jag själv tror :)
Var även inne på Linköpings hemsida för att se hur de förbereder sig för att spela i allsvenskan nästa säsong. Såg då att de sjunger sången: "Vi ska vinna, vinna hela matchen....". Är det en sång - "stöld" eller är det vi som har apat efter alla andra?
Läste "inför" artikeln på Svenska fans o man kan väls säga att deras skribent inte riktigt har koll på läget. Dels skrivs det att Bofors spelar konstruktivt. Det enda jag förknippar med Bofors är grishockey. Det för övrigt det enda laget som jag direkt tänker på tråkig hockey när jag hör namnet. Men vad vet jag, kanske de har förändrat sitt spel radikalt under de senaste matcherna. Sen påstår han att Rögle är mycket bra i numerära överlägen. I alla år som jag har sett Rögle så kan jag inte erinra mig en enda årgång av Rögle som har varit speciellt bra på powerplay. Det är som om det är något som sitter i ladans väggar. Men allt detta kvittar eftrsom Rögle vinner oavsett idag o på fredag o behåller därmed serieledningen även efter söndagens match vilken jag tror vi torskar i.
Killer Bob: VADÅ DÖD?? WASP o Maiden ekar fortfarande ur mina högtalare. Tycker de skulle kunna spela WASPs "Kill fuck die" i introt. Hade fått en o annan att hoppa till :)
Försöker inte med nåt, ja menar ni vann södra serien outstanding, ni leder superallsvenskan. Vi fick kämpa för att gå till sa, vi ligger i mitten av serien, vi har inte förstärkt, enbart tappat, vi har 4 ordinarie !!! backar borta idag. Borde inte det innebära att ni har favoritskapet?
Idag skulle det verkligen smaka med en seger, vilket läge vi skulle skaffa oss inför fortsättningen. Mitt tips blir 2-4, Rögles kung ikväll blir Albrandt alt. Hermansson.
Sista chansen nu! Ær det ngn som vill med och se BIK-RBK ikvæll och som uppehåller sig længs vægen Lillehammer - Karlskoga, læmna ett mess i min "låda". Bilen rullar 13.00 från Norge.
Kingen: Tänkte osså på det under förra matchen, tycker att man borde få till nåt bra med dagens teknik! Vi kan ju gå in i studion hela klacken, vet jag! Ta nu tre pinnar ikväll! Längtar redan efter kvalserien!! ;-)
fillart12: Funkar inte. Tiden det tar för ljudet att ta sig de 60 meterna över isen gör att det inte blir växelsång, utan en enda röra. Dessutom, för jag vet inte vilken gång i ordningen, jag är INTE Andreas.
Kingen: Svarar på mitt eget inlägg...Kom på en sak! skulle man inte kunna spela in klackens sånger, mixa dem till ett mäktigt intro på nåt vis ihopkopplat med hoandet.
HasseT: SEGROCK!!!Nehe, ACDC rulez. Jag tycker att årets intro är bra, ända tills ho,ho,ho,ho,ho slutar med STOP! Man skulle inte stoppa utan fortsätta med nån hevvyrock i samma takt som hoandet. Vilken låt detta skulle vara får man tänka till på. Fräckt med hela publiken som sitter och hoar!!
Vad är det som händer egentligen? Åkte laget upp redan under tisdagen, eller ska man lira med 45 mil buss i benen? Är alla friska och krya? Vad var det för kryptiskt uttalande av Melin i HD i dag? Alla dessa frågor men inga svar :-(
Svenne: Snack! Jag såg Wolle hålla nollan däruppe för några år sedan. Det gjorde du också, försök inte. Hoppas vår keeper har den matchen i minnet i morgon, och inte förra säsongens ;-)