Synd att det inte blev en 3poängare mot saik..... Men vinst imorgon så är vi med ändå... O då blir det mycket folk mot Löven Kom igen nu ALLA TILL TINGSRYD..... Vi ses väl imorrn..??? FORZA RÖGLE.........
det var det bästa jag läst på länge.jag har gillat Skellefteå sen innan.min mamma o pappa är SAIKfan sen tidigare.snacka om att skriva bra,tack,alla till tingsryd!
Arnes kommentar var en grov subjektiv kommentar, som följd av stor besvikelse över tappade poäng, tror jag. Imponerad över Rögles disciplinerade försvarsspel och duktiga målvakt. Ni kommer att ta er långt om ni lyckas göra fler mål av de chanser ni skapar. Oavgjort resultat var ganska rättvist, men jag tycker det luktar lite "bad looser" över ledaren som skyller förlusten på domaren...
Bra att detta ordnas. Men ett tips är att marknadsföra dessa bättre. Ex. Sätta upp lappar i hallen. Finns även de som inte är med i klacken som säkert vill följa med. Bara ett förslag.
jaha,när #25 o #13 kom tillbaks till hallen i höstas fick dom vars en blomma! det var stort av Rögle.ja jag skojade! utan Elvenes hade Rögle varit inget.Tack Elvenes vi glömmer aldrig er,alla 5..
Det är väl snarare så att det hade varit skandal om de redan hängt i taket. Man hissar aldrig en tröja förrän en spelare lagt den aktiva karriären bakom sig. Däremot är kan man ju se till att ingen använder 13 & 25 till hissningsdagen kommer, vilket RBK ledningen även har ordnat.
Det är lika fel att hissa en aktivs tröja som att använda en hissad (Sjögren i AIK).
var hittar man en målskytt nu? Stefan L. på NST,HD tyckte Rögle skulle skaffa en sådan nu! hela hockey sverige söker efter sådana.det finns en att hämta hem till Rögle han hade gjort det vi saknar,MÅL,han är kåt han är vass han är våran STASS.jag vet vad jag snackar om,Stass håller superallsvensk klass,vem gjorde 3 mål på RBK senast?#25 Stass.det är skandal att inte tröja nummer#25 o #13 är i taket!!
Bestulna på segern enligt Hinke! Trist men nu blir det förhoppningsvis 3 poäng efter utspelning av Tingsryd på söndag. Missa inte första episoden av: EXPEDTION: REVANSCH!
Hmm såg nu att Boden spöade det sämsta grön-vita laget. Boden kanske inte e så ofarligt som många har tippat. En outsider precis som smålänningarna förra året.
Har precis kommit hem från isstadion i Skellefteå... Det var ingen höjdarmatch. Bäst i Rögle var Jens Iwarsson... Synd att inte fler Rögle fans kunde komma hit !!!
jaha, jag får väl var nöjd med 1 pinne, men en liten tanke kan inte hindras att poppa upp: borde inte RBK skaffa sig en avslutare, någon som verkligen vågar gå på mål, eller göra den där extra dragningen. jag menar någon som högga, ja, vem som helst som visar upp lite stake i spelet jag kan ha fel, men många säger samma på läktaren
Det verkar vara en viss tids förskjutning, det får man leva med. Man får ju lysna på GALNA NORRLÄNINGAR. Måste säga att de är ganska snälla mot Rögle i kommentarerna Kom igen nu Rögle
Kom igen nu ALLA TILL TINGSRYD..... Vi ses väl imorrn..???
FORZA RÖGLE.........