Bland det sjukaste jag gjort, att följa en hockeymatch framför skärmen. Vad f-n håller Sjöberg-skrället på med? Eller jag ska kanske fråga vad Rögle håller på med? Kämpa nu för s-tan!!
Bry er inte om NiC.Han är bara en liten hjälplös MalömSupporter som försöker lura i oss alla att han är Rögle-Supporter.Ser att Rögle leder listan med flest inlägg den här veckan nu,Har det hänt nån annan gång?
Vi får väl hoppas Jesse fortsätter att vara 96,6%-ig i denna match. Hultgren i syndabåset nu.... Ska hela Rögle få ta en vända på botbänken innan en Boforsare hamnar där?
Alltså för helvete domaren....Bofors har inte fått EN enda utvisning medan RBK:arna åker ut i parti & minut...Så jävla mkt fulare kan faktiskt inte röglespelarna vara..
Och det verkar gå hett till uppe i norr. Leksand har skrapat ihop 37 utvisningsminuter på 24 spelminuter. Dom tror månne att vägen till elitserien går via utvisningsbåset ;-)
Då kan du ju alltid ta och kontakta ordföranden via telefon, mail, hembesök eller annan typ av kommunikation. Det är så kontakt skapas ;-) "Paje" Svensson 0431-19204.
Hej alla Röglevänner! Skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med ordföranden i er supporterklubb... Tackar på förhand och hoppas att vi vinner idag....för att åter segra på tisdag...
oh fy fan....vad "oväntat"....Undrar om RBK:s box var lika "stor" som mot Leksand, dvs så Sveder kunde stå och skjuta på Iwarsson från 1 cm...helvete också..
Varför se OS-repriser när man kan se det direkt mitt i natten. :-)
Vi ses i morgon i Kanonhallen, ledansk !!
Den röda Golfen kommer att rulla från Stockholm via Södertälje, Strängnäs, Eskilstuna och Örebro mot Krutröksstaden. Finns kanske någon som vill hoppa på på vägen. Lägg ett inlägg eller skicka ett mess till min brevlåda innan 12 i morgon i så fall.