1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27187 inlägg · 5186 ämnen

Rögle-Örebro

Rögle-Örebro
Och så sitter man här igen framför datorn.

Sv: Rögle-Örebro
Där satt första. Grattis Lindén.

Det verkar rätt dött här i GB ikväll, men jag antar at de flesta är på matchen. Synd om oss som har lite längre att åka. Men sjunga kan man ju i alla fall: 4-0 till vårt RBK, 4-0 till vårt RBK...

6-0, det verkar som om proppen åkt ur den berömda flaskan.

RBK-Micke: Ja jag har med lite långt att åka ,men det ser ju i alla fall bra ut ännu så länge!

Jisses har inte Örebro någon målvakt idag???

znuttis: Det verkar inte så, men det gör det hela lite lugnare. Det brukar kunna vara rätt nervigt här framför skärmen.

Örebro lyckas inte ens med två spelare fler på is. 7-0 med en man mindre - otroligt! Och detta dessutom för andra gången på samma match.

RBK-Micke: Kan bara hålla med ,men just nu känns det rätt så lugnt *s* eller vad säger du??
Jag menar 7-0 det e killar det! :-)

znuttis: Där fick dom i alla fall ett tröstmål. Det kan vi väl bjuda på. Dom har ju en rätt lång resa hem.

RBK-Micke: *s* ja det kan vi bjuda på!!

45-24 i skott. Verkar till att ha varit ett lag på isen. Fin avslutning på helgen, 7-1. Nu får vi se om man kommer iväg till Nybro.

Lindmark (Örebros mållis) gjorde en hel del tabbar, var bud på många fler mål. Men han räddade ett snyggt med klubban som han fick applåder för i hallen :)

vault: Ja grattis till segern Mora IK-Troja/Ljungby 5-2
kolla in Moras Gästbok den har blivit riktigt bra skriv nåt
(om) när ni ändå är där...

« · 124986