Dryga dubbla pengen på röglevinst. Man ska inte blanda hjärta och inkomst men nog var oddsen väldigt fina till er fördel.
Vi har ju haft spetsbehov i Bif och har nu toppvärvat Molin från Malmö till 3dje så nu tror jag på förändring. Han var visserligen bänkad i Malmö, men i Bif har han redan konkurrerat ut en av våra nya spetsvärvningar för säsongen, Zetterberg, till bänken så det tyder på förbättring till det bättre - hoppas jag. Tyvärr täcker det nog inte..
K70: Sörensen kommer mer in i det känns det som. Han var mer delaktig men Bokk var lite mindre med. Bristedt gjorde flera ruscher och körde rundor i anfallszon och en blev mål.
Charliejfz: Ja, psykologiskt starkt att vända tillbaka direkt efter FBK-matchen! Hoppas nästa match också går bra, hade känts härligt att ha mött alla och vara i topp efter första fjärdedelen av serien. :-) Fick du någon uppfattning om Nick Sörensen, mer än att han gjorde 3-0-målet? Verkar han ha acklimatiserat sig i laget?
Charliejfz: Det är ovant...! Men fasen så njutbart! 24 poäng i tabellen nu efter tio spelade omgångar, det är ungefär vad vi brukat ha kämpat ihop vid jul om man tittar på tidigare år. Lite bättre i fjol, då tog det bara 17 omgångar.
Match mot Djurgården ikväll... hoppas på lika bra spel som sist ... Gelinas borta pga hjärnskakning och Bristedt kan möjligen hoppa över matchen... vill se Bokk och Sörensen producera och visa mer än de gjort ...
Charliejfz: ja även om det tar emot så får jag väl gratulera till segern och enligt Niklas Lasu så var det en djävligt bra hockeymatch mellan 2 bra lag!
Är lite förbryllad över vad som hände med Brynäs under matchen igår... visst, det är SHL och alla lag är bra på denna nivå … men ändå … dags för spelarna att ta sig en funderare, kanske?
Bristedt är med mot Oskars. Han går in som center mellan Zaar och Everberg... det blir intressant och kul att se han på den positionen. Hoppas att Brithen mår bra ...