1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27221 inlägg · 5186 ämnen
« · 253390 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Lhc-Rögle
Arto: tyvärr 3-0 p.Eklund

jävla utvisningar: ett i powerplat ett i boxplay ett när dom blivit fultaliga på kontring

lumberjack: Ja, det låter om att de är bra med. Får verkligen hoppas att de kan kvittera nu någorlunda snabbt i tredje.

ok ser det bra ut annars där uppe .......fan pelle i ribban kunde lika gärna gått ribba in
Kämpa Rögle

Sv: Linköping
shorty: =)

Men jag tycker det var för mycket att loga in så jag skit i de...

Tack för tipset!

Junior: undrar om det var mål eller ej.

4 friläge.. pelle i ribban

Rögle har missat 3friläge.. typiskt att Sperrle ska storspela nu när han får chansen

2-0 til lhc

shorty: testa www.startsidan.telia.se

Arto: jag gick genom min startsida som är nån telia sida... men det är inte den vanliga teliasidan (www.telia.se) =S...

Lhc-Rögle
1-0 i 4/5 ajaja dåligt Rögle

men kämpa Rögle mot seger ska vi gå!

shorty: Jaha, var går man in någonstans?

half: det är ADSL ja menar

shorty: Jaså... jag har ADSL!

half: Alla som har Telia Bredband (kanske alla andra också) kan lyssna på helamatchen Live från telias hemsida. På hockeydirekt. Kommer även finnas en del filmklipp där. Helt Gratis, bara man blir medlem så.. =)

alla til mRIC ------ #rogle =)

Fler rykten
Å Roger Jönsson ryktas vara på väg från NH 90 till AIK. Den mannen kan ensam avlöna sveriges flyttkår!!

Sv: Jonstorp?
nils-ove: jo jag snackade med en spelare i Rögles j20 han skall npg till jonstorp nästa år han snackade om att Rögle skulle ta en målvakt från jonstorp

Sv: Äntligen tillbaka...
Pyttemjuk:
Välkommen tillbaka till redligheten.
Vad gäller kryp i kroppen, gäller det i allra högsta grad för många LHC-fans idag.
Träffade två i eftermiddag och om sanningen ska fram är dom skitskraja för denna matchen. Hade de inte varit kunder så hade jag kunnat säga både det ena och det andra, men min diciplinerade affärsetik satte stopp för de värsta sarkasmerna ;-)
Kom igen Rögle!

Sv: Henrik Malmström till Rögle?
QP: Har Matte Lööf också skrivit nytt kontrakt??

Sv: Undrar??
RögleTåget:

enligt allehanda.se så pratas det om Hv71 nästa för Hirsch sen om det stämmer eller inte är en helt annan sak :)

Tuborg: Det hade som sagt varit intressant med de du nämnde, men Rahm kan vi glömma då han förlängt ett år till!

Undrar??
Modos målvakt Peter Hirsch skulle flytta söder ut, är det någon
som har hört var han skulle flytta, till Skåne eller kanske tillbaka
till Danmark.

RT

Malmström har gjort några hyggliga säsonger i Elitserien men det har gått tungt för han i 2 två år. Han är inget dumt nyförvärv mer än att han kommer från Malmö.

Några spelare jag gärna hade sett i RBK nästa år är nån av dessa:

Danne/Casparsson/Rahm sen forwards Kelly/Johan Molin/Andree Persson

Har ni ens sett honom spela? Man ska inte säga saker som man inte vet nånting om.. han kan faktiskt vara bra?

Sv: Jonstorp?
nils-ove: Så länge keepern är duktig , så kan det väl inte ha någon betydelse varifrån han kommer!!!!???

Jonstorp?
Målvakt från jonstorp??Tveksamt...

Malmström...Vem är det?!?!?typ...

Tror inte att varken Malmström eller Hasselbladh är några som tillför laget något i dagsläget,skulle däremot någon försvinna är dom kanske bra utfyllnad.Nä inte Hasselbladh förresten han är för stor för långsam och för dum som spelare.

Fånga Lejon :-)
He he.. lite småkul faktiskt!

bon scott: Malmström och Fjuss var o tittade, vad det nu kan betyda! Det hinner rinna mycket vatten under broarna innan vi får
veta.

lumberjack: Vem av dem? Jag känner båda, men har inte frågat någon av dem. En fråga till Alm och Micke kan vara aktuell med andra ord.

ivarsson till bofors? det ryktas att Rögle skall ta jonstorps målvakt till nästa säsong

Äntligen tillbaka...
...i verkligheten igen. Efter exakt en månad med verksamhet i skogen som nyss avslutats med Arméns slutövning, Våreld. Tyvärr inträffade i förrgår en olycka i Karlsborgsområdet med tragisk utgång, i vilken undertecknad lyckligtvis inte var inblandad. Det roliga med sådanahär skogs- och utelivsaktiviteter i gröna kläder, är bland annat att man träffar en herrans massa människor som också är hockeyintresserade. Dessa är nödvändigtvis inte Röglesupporters, men gemensamt för alla är att de har en åsikt om Rögle - dessutom alltsomoftast positiv! De flesta jag har pratat med är imponerade av RBK´s framfart i serierna. Till och med mina kaxiga kollegor från mitt eget regemente, som är FBK-fans har visat olika sympatiyttringar för RBK: "Det verkar som om Melin får stanna kvar i allsvenskan, höhö..." och "Den klubb som fostrat Jörgen Jönsson kan man ju inte tycka illa om..." är exempel på spontana utrop från gul-lila cammo-gubbar i blåbärsriset.

En stor del av Hr Melins närmaste framtid kommer att avgöras ikväll. Seger för LHC och dom är med i toppracet. Seger för RBK och LHC får börja fundera på att budgettera för en säsong i allsvenskan. Det är således upplagt för en av säsongens intressantaste hockeydrabbningar i Sverige, inkluderat elitserien! Scenariot borde med råge räcka som tändvätska för lirarna i RBK, och för egen del hoppas jag att "Tråkiga Rögle" bjuder Linköpingspubliken på en riktig gäspning. RBK-seger med 1-0 räcker alldeles utmärkt, tack! Att underhålla publiken får bli en uppgift som delegeras spelarna i LHC. Cluben är ju - för att citera en känd kvällstidningsdrake - proppfyllt av clowner och pajasar.

Det kryper redan i hela kroppen...

Stefan: Läste i Kvällsposten att han var och såg matchen mot Skellefteå och snackade lite med Rögle.

Stefan: jaså?? Jag trodde Rögle satsade på Elitserien

Henrik Malmström till Rögle?
Nån som läst om det i NST/HD ?

Enligt Taifs ryktes sida så skall det ha stått om det i den tidningen i tisdags.

Sv: Åka i rätt tid.
Coztansa: Nä, det blir nog rätt bra...tar väl 4 timmar med bil, utan stop,,så det blir nog bra

Sv: Skjuts?
PatrikJ: Jag ska köra och jag har plats. Hör av dig om du behöver skjuts!!

/Roger

Åka i rätt tid.
I kväll får man höja rösten.
Vi är 4 som tar bilen upp från HBG. Vi tänkte köra vid 2.
Är vi fel ute i tidsplanering?

OJ DÅ!
Som jag ser det så finns bara 2 alternativ kvar! Antingen går vi upp
eller LHC. Det finns inte plats för bägge i Allsvenskan med BIK o VIK flåsande i nacken. Ser helst att ni fixar det i de närmsta 2 matcherna, killar. Seger mot LHC o BIF alltså,,,,, please!!

Sv: Skjuts?
Är det någon från Lundatrakten som ska med bussen till Linköping och som ska köra bil till helsingborg (och tillbaka)?
Isf skulle jag kunna tänka mig att åka med, om det finns plats.

vi får...
Rådbjer som domare på söndag igen......hoppas bara han skärper till sig denna gången,,

shorty: så kommer det troligen inte att bli har för mig att man ser dåligt i stångebro och blir det då mycket folk så blir det inte många bilder

Belix: Ta nu en massa bilder till sidan. Du brukar inte ta så många som Vegas, och iochmed att han inte ska med imorron så vore det bra om du tog lite fler än vanligt.. hade blivit glad då.

Nu är det bara fem kvar -----

Linköping
Nu tar alla sitt ansvar och följer med imorgon. Det är ju nu det är roliga matcher...

Ps. Osten for president Ds.

rosor
dagens ros vill vi getill rögles hejarklacksom på sin resa
upp till stockholm stannar till i linköping och stöttarrögles
u 16 åringartill en sm medalj stort tack föräldrarna

Sv: Waltin
Junior: Ja, det får vi fixa...

vi drog några i sthlm, men de var väldigt enkal..

GLÖM INTE ERA STELLANFINGRAR ALLIHOPA!!!!!

Sv: Malmö förstärker
Killer Bob: Jättekul att han går till mif det tycker jag verkligen. (not) Han är skyldig att ge sina presenter tillbaks..

Waltin
Mats Waltin ska ju till Linköping imorgon och spana på Rögle.

Läge att redan nu hälsa honom välkommen med någon låt?

Dags för dig att rycka in Stellan :o)

« · 253390 · »