1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27221 inlägg · 5186 ämnen
« · 258453 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Rögle är bäst
Ebbe: Tycker du det har gått bra i Superallsvenskan ???? Laget ligger fet-sist,men det kanske är bra ??

Sv: Rögle är bäst
Gasolin: Tycker endå vi ska ge Melin en eloge. Hade Vortuba stått i båset i år tror jag inte att det hade gått så bra i Superallsvenskan som det gjorde.

Domare
hur fan kan man ta hög klubba på Herman när han sätter en klockren armbåge på Per M.????? var är Wedenell???

Rögle är bäst
Rögle är alltid bäst. Det har varit en underbar säsong o det bästa kommer på torsdag när vi krossar lhc, Fan ta dom som stannar hemma kom o hylla våra spelare (inte tränaren). 3-4 nya till nästa säsong o vi kan börja drömma igen. Måtte Månsson stanna.

Matchen
Och jag som trodde att lågvattenmärket kom i onsdags...hu så fel man kan ha..
Positivt i alla fall att en spelare kom upp i normal standard och höll siffrorna nere..
Synd att de var tvungna att tappa greppet i andra genom alla dumma utvisningar..bya's highstick var iq-badboll..=(

Nä, nu e d bara att ta nya tag för att avsluta snyggt, sen ska vi upp nästa år!

Synn om Wolle
Tycker de är synn om wolle att Rögles defensiva spel inte funkar ett skit.. Man skäms ju att titta på matchen på TV när dem spelar så bedrövligt. Ser fram imot en ny säsong längtar redan efter det. Tack för en bra säsong får man väll änndå säga.

J-vla skit!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ... jag kommer aldrig gå ut mer i år!!! J-vla SKIT =(((((

GOd natt... vi kanske ses nästa år!!!!

Robban
Nu drar fotbollsallsvenskan igång. Var med och
tippa resultaten i alla 182 matcherna du också.
Just nu över 800 medlemmar.
Allt kostnadsfritt.
www.sporttipset.com

Sv: Saik-Rbk
Trogen: Det är inte utan att det är pinsamt att se matchen nu. Man skäms ju...
Agerandet i egen zon är under all kritik... :-(

Sv: Saik-Rbk
Junior: Idag ser ju Melin riktigt bekymrad, undrar om det är för Rögles skull eller för LHC.....

Saik-Rbk
Duktig ångest man har inför kvällens match. Man vill ju alltid att Rögle ska vinna men jag önskar inget mer än att Lhc åker ur.

Sv: Hultgren försvinner
Fransson,Junior och Mygel!!!!
Dags att höja nivån i gb ni är under knähöjd chatta kan ni göra på lunarstorm eller andra barnchattar

Junior: toppvärvning =)

asså...Patrick Rafner till Bajen...varför är inte rögle där och nafsar??

Roger Jönsson är klar för gnaget

Sv: Här kommer den........
Mygel: naaaaaa, ja det är vi oxå,,,men vi kommer höja priset tills nästa säsong

Fransson: Jag som trodde att du o Junior var mina vänner?? :(

Mygel: naaaa...förutom Ljunggren då väl?

Fransson: Hehe. Man måste ju surfa porr. Datorn e ju enda vännen man har :)

Mygel: Det bevisar ju bara vem som har ett liv och vem som inte har det...alltid när man loggar in, är du här.....tycker du börjar bli litta småfet oxå...sitter och drickr cola och käkar chips till frukost och sitter framför datorn...=)

Fransson: Kinkig för att du inte lika stor som jag? :)
Vi ses om sisådär 400 inlägg :)

Fransson: Klart jag får fjång när jag kollar på mig själv. Finns det någon vackrare varelse?? (säg inte Ljungren)
Va fan ska man göra i Mora??

Mygel: vi har fostrat vi har skapat, vi har alltid Mygel hatat,
han é en liten hora, som aldrig vatt i Mora
för han tror att han é nånting, fast han é så jävla ding
så stäm nu in i våran sång, för Mygel han får aldrig fjång
förutom när han kollar på sig självaaaaa

Här kommer den........
Franssons mamma e en pappa!

HasseT for president.

Tack alla för att ha stötta mig fram till denna otroligt fina utmärkelse. Har inte ord för att beskriva dessa känslor jag känner nu. Tack tack :)

Vi ses vid 2000 inlägg, dröjer bara en vecka.....

gitt ju
sådär ja, nu kommer myglarens tusend einlägg, grattis...lundabor....suck

Sv: Jubileums inlägg av Mygel
mn båstad: jag hinner inte i fatt, det vet jag, men jag säger att man ska spärra ygel, så han inte får sitt tusende inlägg....

SKADEGLÄDJE....FINNS DET NÅOT BÄTTRE??

Muhahahahahahaha

Fransson: Jag ligger långt efter så jag tror inte jag hinner
men du ligger ju på en andra plats och har bara 400 inlägg upp!
Så skriv så fingrarna glöder.

mn båstad: spärra den jävlen

Jubileums inlägg av Mygel
Grattis Mygel du kommer förmodligen bli först över 1000 inlägg i Rögles gästbok, just nu står du på 999 så nästa blir ju då dit 1000:e inlägg.

Sv: Signaturen Fransson
Junior: jävla mycket snack från din sida...sitter alltid och håller igen..så jävla tråkigt =)

jaja...stora groggar med lide limonad

Junior
Fransson 3.5=folköl.

Hälsningar
Bo

Sv: Signaturen Fransson
Ni vet väl att Fransson kallas för "tre komma femman"
Om inte så vet ni det nu. Nu när några talar om alkohol så kanske ni kan lista ut varför han kallas just så :o)

Sv: Nästa säsong!
Mygel: Jag tvivlar inte på att du kan kränga pilsner, du sitter ju och övar när andra jobbar/pluggar.. Jävla Myglare. haha

Patrik
Patrik du skriver att Herman Hultgren lämnar sin nuvarade klubb.
Tror inte han kommer tillbaka till Rögle.
Gjorde ingen större lycka när han var där tidigare.

BO

Patrik: Ok, Bajen värvar nytt

Hultgren försvinner
Silly Season är ju i full gång. Förre röglebacken Herman Hultgren kommer inte att fortsätta i Kalmazoo nästa säsong, Fransson (hockeymålisen alltså) lämnar Leksand m.m.

Junior: Vi sitter ju o pluggar hela nätterna ju + dagarna. Jävligt slitsamt :)
Fransson: Du e bara avundsjuk. Kom ner här någon gång så ska jag visa dig hur man kränger brun lemonad :)

Första gången de visar en hel Rögle match på tv ikväll på, ja jag vet inte hur länge sedan. Senaste matchen med Rögle som visades på TV var väl i ES borta mot AIK om jag inte minns helt fel?
Frågan e vem man ska hålla på ikväll. Självklart vill man ju att Rögle vinner, eftersom vi helt enkelt e bäst!. Men samtidigt så hade det varit fint om Linköping åkte ner. Hur ska man lösa detta dilemma?? Antagligen får man ta några kalla så att man lika glad oavsett hur det går.

Patrik: Enligt Osten ja...=)

Fransson: "Vänner" hmm det sägs väl att människans bästa vän är hästen?

Junior: Ja, han är helt galen...säger att ha pluggar till något höjdarjobb, sen sitter han och krökar en onsdag och kollar på Vänner...

Mygel: Ja man skulle kunna tro att osten jobbade på Barcebäck eller något :o)

Men du din lilla student. Du är ett ypperligt exempel på att studenterna har det bättre än vad alla säger. Sitter och skriver inlägg 04.00.. Ja jävla Lund huligan:o)

Jonas: Det finns ju alltid en teori om Landskrona som du vet. Den om kemiska utsläpp o dylikt. Vet inte om den är allmänt vedertagen dock :)
Jag har mina misstankar dock om Osten....

Fransson:
"Jonas: Jonas o Jonas varför är du Jonas"

Jag ger mig. Är det en variant på rövarspråket, eller är du hög på flugsvamp och sitter och flummar bland rökelse och Jimmi Hendrix-riff?

Mygel: ähh, det var helg för fan =)

Fransson: Hehe, jo det såg man ju. Man ska inte talla på på spriten om man inte klarar av det :)

Mygel: nej, jag var redan tillräckligt full =)

Jonas: Hehe det är nog en försvarsmekanism. Förtränger verkligheten :)
Inte speciellt full ikväll. Håller på att ta upp ÄFF till allasvenskan på Championship manager 4 (spelet som kommer att ruinera min framtida juridiska karriär).

Fransson: Var det kul inne på puben på hovet?? :)

Jonas: Jonas o Jonas varför är du Jonas

Mygel:
Nix Mygel, jag är inte vänstergängad.
Men jag ställer mig frågan hur full du är ikväll? Eller är det bara en biologisk försvarsmekanism för att bearbeta gårdagens förlust? I så fall kanske du skulle fundera på att söka hjälp ;-)

Jonas: Klart du hänger med Jonas. Du har säkert oxå en spelare som du lite extra "kåt" i :)

Nicke: Hmm har för mig att du har nr 20, så man kan ju undra om du stöter på 2 spelare eller bara en ? :)
Hockey + bira imorgon? Knallar över till Jesse.

Debatten slår höjdrekord igen!
Själv hänger jag inte med i snacket om vem som är "kåt" på vem, vem som är gammal nog att komma in på puben och vem som ber vem att "piss off", eller varför.

Var är alla som brukar bröla "i med och motgång" nu då? Det lär väl ge sig på söndag eftermiddag vid 15-snåret.

« · 258453 · »