1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27220 inlägg · 5186 ämnen
« · 270293 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Lindén
Mygel: Var på svenskafans hittar du det? Var precis inne men fann inget om Lindén...

Lindén
Vad är det för tråkigt man läser på svenskafans.com?? Lindén ska ha nobbat ett bud från Rögle??? Är det så att han försöker se om han får ett ES anbud eller ger Rögle helt enkelt för kassa bud till spelarna??

Sv: Lira med RBK!
Inte lite sånger på AIA starkt jobbat!!!!!!!!!
/Timrå fan

shorty: Tack för hjälpen! Har lag till denna instruktion på nedladdningssidan nu. Är ju konstigt system passagen använder sig av...
Förhoppningsvis lyckas alla ladda ned nu och kan sätta full fart med spelandet, i väntan på första ispasset!

Det är ju jätte bra gjort
ska börja en full sösong för att ta rbk till stanley cup buklan

ps: palm är inte med varför?

Tänk om det hara hade funkat på en PS2a också... Jag vet, jag vet. Det är inte möjligt men man kan ju önska... *le*

OE: hem.passagen.se/ox_y_gene/roglepack.zip

ett mellanslag efter adressen måste vara med.

Lira med RBK!
Nu kan ni ladda hem RÖGLE och spela med i era NHL-2003 spel!!!

Sv: HIF
James007Bond: Och det bestämmer du?? Om det skulle vara så illa att HIF fortsätter att falla, så skulle det vara jävligt tråkigt för alla inbitna hif:are, men det kan betyda massor för Rögle i sponsorpengar..

Sv: HIF
Mygel: Varför tjata om HIF är. det kan man göra på deras eget
forum, detta är ett forum för Rögle och inget annat!!!!!!!!

Jan

Sv: nyförvarv?
Ebbe: Peter är en mycket bra spelare, som gärna krigar för sitt lag. Men säg inte detta högt för då blir han så kaxig... Särskilt mot oss "gamla krigare"

OE: En egen spelare som jag hoppas på är naturligtvis vår egen Peter Hall! En av Sveriges bästa juniorspelare som har ett enormt stort Rögle hjärta!

nicke: Fast det e klart, några Elitseriespelare hade heller inte suttit fel!

nicke: "Fimpen" Magnusson borde definitivt komma till RBK. Han är en grym ytterforward som har framtiden för sig. En framtida Elitseriespelare. Hellre skaffa in framtida Elitseriespelare än dåtida!

nicke: Tycker det är bättre att vi satsar på att få hit spelare med ES rutin. Visst deras statistik ser grymma ut, men vad säger det egentligen om en spelare somn spelade i Tranås denna säsong?? Man har redan sett hur stor skillnaden är mellan ES o allsvenskan genom att doldisar som Josef, Mange, Arlbrandt o Nordan kommer ner o dominerar. Nä hellre en okänd ES spelare än någon poäng kung i ett nedflyttningslag i allsvenskan.

Sen apropå Wennström; tycker at Wolle har vuxit enormt denna säsongen och han visat prov på att ibland vara matchvinnare. Men fortfarande så måste jag tråkigt nog säga att det inte är en målvakt som kan föra Rögle till ES (kanske inte än) så bra är han nämligen inte. Hirsch skulle säkert kunna vara det om vi nu lyckas locka hit honom.

Sv: Wennström
Ljunggren: Jag tycker Wolle har visat flera gånger denna sässongen att han är en matchvinnare, men viker man ner försvarspelet så kraftigt som Rögle gjorde i kvalserien så finns det inte en chans att en målvakt ska hålla tätt.

Jag tyckte Wolle rädda Rögle i flera matcher, han har ett lugnt och tryggt målvaktspel, jag kännde mig mycket tryggare med Wolle än med Iwarsson.

Ljunggren: Hur som helst vet vi ju att Wolle inte vill vara andra målvakt i Rögle, eller hur?

Skulle inte Magnus Axelsson(Tranås) 49 mål och 26 ass kunna vara något för RBK eller Christian Magnusson(Mörrum) 27 mål 20 ass.
Vad tycker ni?

NiC: Alla kommer vi väl ihåg Wolles makalösa comeback efter sin svåra sjukdom, att han stod utan kontrakt inför förra säsongen och hans bländade spel i SA. Trots detta anser jag att han saknar något, det känns inte som om han är riktigt den matchvinnare som RBK behöver i de riktigt svåra matcherna. Visst ska vi behålla Wolle, men vad jag önskar mig är att Walltin startar sin karriär i Rögle med att bygga laget bakifrån och ser till att vi har en förstamålvakt mellan stolparna som ensam kan gå in och avgöra när resten av laget viker ner sig.

lumberjack: Nä tyvärr. Jag sitter och väntar på att Waltin ska smälla till med ett jätte namn

Det är klart att Jakob Johansson ska prova på elitserien. Men det känns lite skumt och tråkigt att dom lämnar nu när Rögle verkligen är på rätt väg. För inte vill dom väl möta Rögle i Elitserien

nyförvarv?
ingen som ört något nytt rykte some på ingång kanske
mycket synd att jacke lämnar oss men lycka till i brynäs jacke hoppas du nu bara inte får spela i 4:kedjane eller nåt sånt!

Sv: Första sidan!
Haggeman: Jag har haft samma problem innan men nu går de bättre igen! Jag själv har ADSL!!

Haggeman: Jag har problem här på jobb också. Det tar en jävla tid. Men där hemma laddar den sidan direkt. Konstigt

Haggeman: Jag har inga problem. Hoppas någon kan hjälpa dig, visst är den kanon!

Första sidan!
Varför tar det så lång tid att ladda första sidan, vill ju inte klaga eftersom sidan i övrigt är kanon. Är det bara jag som har problem?

Wennström
Min personliga mening i Wennströms vara eller icke vara är att han gör helt rätt. Det har varit alldeles för mycket turer när det ska skrivas kontrakt med honom. Vem minns inte det rent ut sagt lösaktiga kontraktsförslag han fick inför den nyss avslutade säsongen? "Skadar du dig eller blir sjuk så bryter vi kontraktet"! Wennström har bevisat att han håller hög klass, inte minst i SA. I kvalserien fick han ju inte mycket hjälp. Skulle jag välja så hade jag valt att satsa på Wennström istället för Hirsch eller vem det nu än är. Det kanske är "Aspen" Asplund från Brynäs? Enligt deras gästbok får han inget nytt kontrakt och ingen i ES vill ha honom...
Jaja, den som väntar får se...

Sv: Jacob Johansson
Hackborn1: Om Wolle stod det att det rycktades om att han var påväg till USA, något som han varken svarade ja eller nej till, där stod även att han nobbat ett första kontraktförslag av Rögle, Han vill bli kvar i Rögle om Rögle verkligen vill ha kvar han och sattsa på han, han vill inte bli kvar bara för att det är just Rögle.

Fransson: Hittade inget om att Wolle var på väg bort i HD på nätet idag, står det mer i den tryckta varianten?!?

Togge har skrivit på ett nytt kontrakt...Wolle och Karma, ser osäkra ut inför nästa säsong...

källa NST/HD

Junior:
Vad har Sten med saken att göra?
;-)

Niklas Karmhag
Först Jacke Johansson och nu kanske också N.Karmhag.....hoppas inte det rasar iväg med förlorade spelare. Skönt att Torgny löwgren skrev på för 2 nya år dock.

Otto, vad är Råå If jämfört med södra helsingborgs stolthet Rydebäcks IF :).....

NiC: Vad många verkar glömma är att även om Jacke är en mycket duktig spelare så har han tagit en massa korkade utvisningar... Vi kan ju hoppas få en spelare i samma klass men som INTE tar de utvisningarna

Och Junior: Jag vill INTE ha Byggare Bob i klacken...

Lycka till i Brynäs Jacke! Det blir inte lätt att ersätta honom..(snyft)...

Hur mycket får vi för Jacob, han hade trots allt ett år kvar på kontraktet, någon som vet? Lycka till i Elitserien Jacob!

Hjärtat i Rögle, det har Jacke! Välkommen hem snart!!!!! Vänta inte för länge.....

Grattis till elitserien Jakob du om nån annan är värd det, Tack för alla sköna stunder i Rögle-tröjan, speciellt målgesten mot Tingsryd i sudden...Tack för allt, Du är ALLTID välkommen hem.

Joinzzon: Kan inte annat än hålla med.
Adam är å andra sidan fortfarande juniorså lite hopp för honom finns del väl ännu.

prosten:
Har bara sätt Brynäs 2 gånger i år, men jag såg rätt många förra året. O då hade ni en riktig sopa o det var Adam Andersson. Killen hade ju inte ett rätt ...... Att Djoos slår en eller två indianare/match är ju ingen nyhet. Men #14 lyckades ju aldrig slå en passning till sina medspelare. Det tycker jag är en större prestation ...

Joinzzon: Att han snodde pucken av brorsan förvånar mig inte, man har väl inte sett maken till drullputte sen Djoos slutade slå Indianare i ES.

Lilljanne: Japp vi är överrens om det.
Kunde kanske vara en bra värvning annars.

Joinzzon:
Sorry Lördags var det ju .....

Lilljanne: Jag hade bra mycket gärnare sätt den där Jakobsson i Brynäs istället för Johansson.
Synd att det inte var 1 april idag.

prosten:
Nä så bra då,då behöver ni ju inte värva honom heller ......
Han gjorde ju 2-2 målet på er så sent som i Söndags + att han snodde pucken av storebror o passade fram till 1-1 målet.

prosten: Men vi är nog överens om att Jakobsson inte har skrivit på för Brynäs.

Sv: Mörk tid
Jesse Ventura: HIF får anställa Lennart Nordstrand. Kunde han undanröja ett negativkapital på 9 miljoner för Rögle kan han väll undanröja 36 miljoner åt hif...???

Men jag hoppas också att HIF klarar detta.. Har trots allt fölt de laget i många år med..

Junior: Vi är väl inte riktigt överens om att det är förstärkningar.

Sten koll på Brynäs hemsida

"Lind,Casselståhl & Jakobsson" förstärker :o)

mn båstad: Jag menar helt klart att han inte får något Elitseriekotrakt.

Virade ihop det lite..=)

Mörk tid
Fy fan, för mig som är såväl RBK som HIF-fan är det synnerligen inte några muntra miner just nu. Först HIF:s ekonomiska katastrofsituation och nu nyheten att RBK tappar min absoluta favoritspelare. Satan vad tråkigt, det kan helt enkelt inte poängteras nog hur fantastiskt trist det är att bli av med Jacke.

Ebbe: Vad menar du med inte får något A-lagskontrakt?
av Rögle? eller en ES klubb?

« · 270293 · »