Fransson: mmm visst har han potential. Har inte följt Nordquist så där extremt noggrannt under säsongen men minns att han var en väldigt medioker skridskoåkare när lirade i Leksand.
Har han möjligtvis förbättrat skridskoåkningen något?
Predator: Bra skulle jag inte kalla den...han var het i grundserien, men under SA och KS, sackan i hop totalt...men jag hoppas han stannar, det finns stor potential hos den grabben
Junior: Får införa en hus regel för att hålla er lugna: "Inget stötande på spelarna!!" (om så sker så kanske vi aldrig mer får med spelarna eftersom deras fruar o flickvänner inte släpper iväg dem)
Det kommer kanske att vara något kvinnfolk på Bowlinghallen (AIA består inte bara av kilar som du vet). Och om det inte finns där så finns det säkert på Kompis.
För AIA medlemmar så rekommenderar jag att titta in på AIA sidan om det kommande årsmötet samt avslutningsfesten. Dags att börja sätta på brännaren redan nu kanske........
På officiella står det att någon som heter R.Melin fyller 47år den 25:e. Vem är det? ... Vi har väl ingen R.Melin i Rögle ....eller...man vet ju aldrig nu i dessa tider.
bobbe:Tja en sak som skiljer Martin från Juha och Micke är att han också är en man i och med Lindman=)Nu spelar ju inte Juha Lind kvar i Sverige iofs.Han är klar för Jokerit.
Fransson: Det är väl ändå bättre att de har egna ramsor, än att de tar från andra, eller hur? Jag tycker ju att Lindköping är lite mer pinsamma när det gäller ramsor..
Junior skrev: "Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit"
...ja och tur är väl det! Vem vill sitta och skruva upp förväntningarna baserat på det ena fantasifulla ryktet efter det andra, för att sedan bara bli besviken när X eller Y skrev på för HC Alptopp eller Torpedo Flensburg? Att man kan sköta förhandlingar bortom offentlighetens ljus är ett sundhetstecken!
Mygel: Ja, jag hoppas verkligen att Rögleledningen ger Lindén ett bra bud nu för slarvar dom bort han p.g.a ett dåligt bud blir jag rent ut sagt förbannad. E där någon som har ett stort Röglehjärta så är det han och då ska han ha bra betalt, dessutom gör han så mycket för laget att han e kung i Ängelholm.
Kom igen nu Rögle och visa lite hjärta till dom som visar hjärta för er!!!!!
QP: Tänk på att säsongen slutade för en vecka sen bara. Många spelare vill nog ha en stund att tänka efter. Det kommer säkert mycket glada nyheter inom kort..
Här skall vid den här tiden stå en massa intessanta nyförvärv och förlängda kontrakt! I stället läser man bara att den o den ev lämnar eller har lämnat. Kom igen nu värvaransvariga och ge oss lite glada nyheter!!!