1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27220 inlägg · 5186 ämnen
« · 271269 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Halvardsson
Tuborg: va? vart? nä han kan ju inte gå dit för fan kom hem till rögle i stället

Halvardsson
Läste att Halle e på väg till Lakers!

Sv: PL!
fillart12: Nä det kommer han inta att göra...

Sv: Jonas Nordquist
Predator:Enligt taif.nu egna ryktessida är Jonas Nordqvist aktuell för just Leksand.

Fransson: mmm visst har han potential. Har inte följt Nordquist så där extremt noggrannt under säsongen men minns att han var en väldigt medioker skridskoåkare när lirade i Leksand.

Har han möjligtvis förbättrat skridskoåkningen något?

Predator: Bra skulle jag inte kalla den...han var het i grundserien, men under SA och KS, sackan i hop totalt...men jag hoppas han stannar, det finns stor potential hos den grabben

Jonas Nordquist
Stannar Nordquist i Rögle? Någon som har koll? Han har ju haft en bra säsong och det borde finnas elitserieklubbar som är intresserade.

Sv: VM
Men de sänder ju finalen mellan Tre kronor och Danmark så det e ju lugnt :)

PL!
peter lundmark ska träna jonstorp nästa år kommer från en säker källa ha D

Mygel: De sänds på Danska Tv3!

Ebbe: Rättar mig själv, menar Viasat Sport iget annat!

Mygel: Har du kollat med Viasat Guld? Annars har väll den statliga televisionen i Danmark rättigheterna till det till skillnad mot Sverige.

VM
Någon som vet vem som sänder Danmarks matcher i VM? TV3 Sverige kommer nämligen inte att sända en enda.

Sv: Årsmöte
Junior: Får införa en hus regel för att hålla er lugna:
"Inget stötande på spelarna!!" (om så sker så kanske vi aldrig mer får med spelarna eftersom deras fruar o flickvänner inte släpper iväg dem)

Det kommer kanske att vara något kvinnfolk på Bowlinghallen (AIA består inte bara av kilar som du vet). Och om det inte finns där så finns det säkert på Kompis.

Mygel: Kommer det bara killar så är jag nog inte i stånd ..
Eller vänta.. Magnus Eriksson kommer väl? haha

Junior: Kolla en karta :)
Du kommer ändå inte vara i stånd för att hitta ändå visserligen :)

Sv: Vem är .....
Junior: Melin dricker congac=).. Det är väll det han gör nu.. han lär ju inte behöva snåla med det i alla fall, tyvärr.

"Bowlinghallen ligger på gamla Sockerbruks området"

Jaha,jo,jasså???

Årsmöte
För AIA medlemmar så rekommenderar jag att titta in på AIA sidan om det kommande årsmötet samt avslutningsfesten. Dags att börja sätta på brännaren redan nu kanske........

Ni kan fira mig istället. Ge ölen till mig istället!!!!

Alltid där: Å jo. Han har ett jobb att sköta i denna förening i 10 dagar till. Kanske de har satt honom på att skura läktaren eller nåt :=)

Vem är .....
På officiella står det att någon som heter R.Melin fyller 47år den 25:e.
Vem är det? ... Vi har väl ingen R.Melin i Rögle ....eller...man vet ju aldrig nu i dessa tider.

Sv: HC Ramsor...ha ha
Ljunggren: Åter igen, jag säger bara vad jag tycker, jag kan inte tvinga någon till något... men visst, diskutera på om du vill! :)

bobbe: Åter igen bobbe, vi diskuterar det som passar oss i vår egen gästbok. F.O.!!

bobbe:Tja en sak som skiljer Martin från Juha och Micke är att han också är en man i och med Lindman=)Nu spelar ju inte Juha Lind kvar i Sverige iofs.Han är klar för Jokerit.

Nu får det väl ändå vara nån måtta på Hegerforsarna eller?!

Nike89: Humor... :) Eller för den delen FBK, som värvat Lindman? Fast SSK kanske vinner med både Lind och Lindqvist.

bobbe:Södertälje i och med att Juha Lind spelar där=)Eller kanske Gävle nu när Micke Lind finns där=)

Pinsamt var ordet. Kasta sten i glashus... lägg ner den här diskussionen nu, känns inte som den tillför något.

bobbe: "vi ska vinna, vinna denna matchen.....""

Pinsamt White Ladies

HasseT: Var ligger Lindköping? :)

Du får tycka vad du vill så klart, men ha gärna något konkret att komma med också.

Fransson: Det är väl ändå bättre att de har egna ramsor, än att de tar från andra, eller hur?
Jag tycker ju att Lindköping är lite mer pinsamma när det gäller ramsor..

Efterlysning!
Nån som har nummer till Stellan?

Fransson: Säger väl det mesta om HC supportrarna....
Sittplatspubliken i Toyotahallen brukar inte ha nån anledning att ställa sig upp:-)

Fransson: Tänk, jag som inte trodde att jag kunde bli mörkrädd... men de ramsorna har nog den efekten på de flesta...

Fransson: Kolla in på Växjös supportrar oxå. De har något liknande de ramsorna.

Sv: VAD ÄR DETTA??
Ebbe: Bara en vecka sen? Det känns som en månad!(minst)

Patrik: amen det är gytt patrik

på tal om sånger så är "senaste" ramsan nu också med på AIA:s sångsida, mel "Country roads"

HC Ramsor...ha ha
Kolla in länktipset, för att se vilka ramsor HC Örebro´s supportrar kör med...inga som jag skulle vilja köra i alla fall

Ingenstans Junior, ingenstans!

Hofnar: Var någonstans i mitt senaste inlägg har jag sagt att det är något negativt med det?
Men visst är det tråkigt. Det tycker nog alla

Junior skrev:
"Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit"

...ja och tur är väl det!
Vem vill sitta och skruva upp förväntningarna baserat på det ena fantasifulla ryktet efter det andra, för att sedan bara bli besviken när X eller Y skrev på för HC Alptopp eller Torpedo Flensburg?
Att man kan sköta förhandlingar bortom offentlighetens ljus är ett sundhetstecken!

Sv: Lindén
Mygel: Ja, jag hoppas verkligen att Rögleledningen ger Lindén ett bra bud nu för slarvar dom bort han p.g.a ett dåligt bud blir jag rent ut sagt förbannad. E där någon som har ett stort Röglehjärta så är det han och då ska han ha bra betalt, dessutom gör han så mycket för laget att han e kung i Ängelholm.

Kom igen nu Rögle och visa lite hjärta till dom som visar hjärta för er!!!!!

Junior: Lung å fin nu....det kommer komma två-tre jättenamn inom två veckor...tro mig!!!

Ja Rögle är Sverige´s isärklass tråkigaste Silly Season lag. Och har alltid varit

QP: Tänk på att säsongen slutade för en vecka sen bara. Många spelare vill nog ha en stund att tänka efter. Det kommer säkert mycket glada nyheter inom kort..

VAD ÄR DETTA??
Här skall vid den här tiden stå en massa intessanta nyförvärv och förlängda kontrakt! I stället läser man bara att den o den ev lämnar eller har lämnat.
Kom igen nu värvaransvariga och ge oss lite glada nyheter!!!

Sv: Lindén
Ebbe: Gå in på Rögles sida där o nåt med svenskafans.com bevakar (Fransson surfar på internet det vill säga) Rögles silly season.

När ni ändå är ute o surfar så kan ni läsa om Lövens nyaste tillskott; Bagdad-Bob.

aik4ever.com/modules.php?name=News&file=article&sid=836

« · 271269 · »